Elastica Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Ser du en spire på meg i 07..? Evt. når/kjønn? F.dato 9.sept.-68 Tusen takk snuppa!!!
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Hei vennen Ser en graviditet på deg i mars med en liten prinsesse ) Kanskje du kan se på meg også...føler meg veeeeldig gravid..er jeg det?? og kjønn ) God Klem til deg Snuppa !!
Elastica Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 Heisann vennen og tusen takk for svar! Høres veldig bra ut da hehe.. Kan absolutt se ut som om det er en spire på vei og hvis ikke så er den nok ikke langt unna! Lykke til med testingen, jeg krysser fingrene for deg!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Heisann:)) var nok desverre ingen spire på vei...trodde det pga at mensen ble borte bare etter noen timer...nå har jeg tatt to tester og begge var negative....så da er det bare og vente til 14januar og se om mensen kommer da !!! Eller hva tror du?? vil den komme eller vil spira feste seg i januar?? noen følelse ?? 070875
Elastica Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2006 Heisann vennen:-) Får veldig følelsen av at du lykkes ganske snart vennen.. Har stor tro på at det blir gode nyheter i januar :-) Ønsker deg et fantastisk Godt Nyttår og håper det bringer alt du ønsker deg!! Klem
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 Takk for at du tok deg tid vennen ) Håper du har rett ) Ønsker deg også et fantastisk Godt Nyttår...og håper dere får den etterlengta jenta ) STOR klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå