frida75 Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har fått tilbud om å kjøpe denne vogna brukt med bilstol og div utstyr til en billig penge og vurderer å slå til. Det jeg lurer på er hvordan er denne vogna på vinterføre? Til første mann hadde jeg en Simo vogn som jeg syntes var alt for stor og tung, men stødig og robust var den absolutt på vinterføre.. Vurderer Emmaljunga deep edge nå, men nr 1 den er vannvittig dyr og nr 2 leser her at sportsdelen er tung, ergo det jeg ikke ønsker meg av en vogn.. Nå er jeg usikker gitt, og det er ikke lenge igjen. Kan noen gi meg et ærlig svar?
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Det er ikke noe problem å bruke den på vinterføre, er bare å låse fremhjulet... :-) Har brukt den både på is og dyp snø, dvs, ubrøytede fortau, og på skogstur med mye snø... :-) Jeg er kjempefornøyd med vogna jeg ihvertfall.... :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 hvor mye skal du gi for den? skal selv selge denne vogna men vet ikke hvor mye penger folk er villig til å gi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå