Gå til innhold

Endelig kom brevet!

Anbefalte innlegg

I dag kom brevet om time til ultralyd.

Jeg syns liksom at jeg har ventet så lenge men har sikkert ikke det.

Jeg fikk beskjed av legen min at jeg kom til å få time mellom uke 16 til 18 men jeg har fått time hos jordmor i uke 19, så er litt skuffet...

men jeg må jo se slik på det at det er sikkert flere enn med som skal ha barn i juli og det er fult opp for de inne på fredrikstad sykehus.

Så jeg får vel takke med den timen jeg fikk.

Noen andre som har fått time i uke 19?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7571720-endelig-kom-brevet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk brev om UL her om dagen ogsaa, og da var timen i min 20. svangerskapsuke. Jeg ringte og ba om aa faa flyttet den, fordi vi har planlagt ferie paa samme tidspunkt. Jeg fikk da flyttet den en uke tidligere, og noe mer kunne de ikke flytte den - da var timen "for tidlig" i svangerskapet. Saa jeg trodde bare de foretrakk uke 19-20 jeg..

Jeg har fått time i min uke 18. Først fikk jeg time en måned tidligere fordi de gikk utfra siste mens. Siden det ikke er riktig i mitt tilfelle fikk jeg satt den ut. Er jo ikke noe poeng i å dra for tidlig. Se på det slik: Jo lengre på vei du er jo mer kan de se! Ei uke til eller fra skal ikke ha så mye å si for deg, men mye utvikling på den lille..

Annonse

Fått time i uke 20 jeg. Og det ble søkt veeeeeldig tidlig (jeg var vel i uke 6 da jeg var hos legen første gang), så den timen er nok satt så sent helt bevisst. Skal ha UL på Riksen (fått fødeplass der). Er i uke 13 nå, og har time 20.februar. Lenge å vente, men den som venter på noe godt.... Har kjent liv allerede, så jeg velger å tro at alt er i orden og at dette skal gå bra :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...