Gjest Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Har ikke ammet på snart 5 timer mot normalt 1,5 timer mellom hver amming! Gikk for å dusje litt da jeg så den dama med de mest fantastiske oppoverpekende puppene jeg noen sinne har sett.....ble helt målløs. Det var noe annet en lange tynne pupper som det pleier å være...
Murmeline Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Grattis med superpupper! Hva har skjedd? Har han glemt å spise?
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 send di hit hvis du blir lei av di..... mine ser ut som tynnslitte nedfallsfrukter....vrhææææhl.....!!!!
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 dæven...har amma, nå er de sine sedvanlige lange,. utsugde eselører igjen.
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 hehehe =)) du får sagt det du,hihihiii...
Blomman Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 sånn får man fine pupper før man skal på fest under ammeperioden...... når barna blir større må man bare passe på at de ikke sniker seg til en dråpe før man går hehhe (det kan da ende med en fin pupp og en flat...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå