Gjest Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Lillegutt (3mnd) Har villet ha pupp hele tiden det siste døgnet. Jeg ammet kl 10, 11 og 12 i dag...kl 13 var han fortsatt sulten evt utrolig sliten, for han har nesten ikke sovet de siste dagene. Han fikk derfor 1 dl mme og sovnet momentant og sover enda kl 16.30. Hva pokker har jeg gjort? Har jeg ødelagt alt som heter amming? Jeg har sopp, derfor gav jeg han flaske tilslutt så puppen min fikk litt sugefri.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Jeg gir snuppa på 8 uker mme innimellom når hun hele tiden maser om mat. Og veldig ofte sover hun godt etterpå ) Men det er aldri noe problem å amme igjen etterpå. Det glupske lillt trollet mitt gaper og svelger det som er, enten det er flaske eller pupp:))
Blomman Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 helt sikkert økedøgn... det som skjer om man gir mme når babyen vil øke er at man evt trekker ut økeperioden... neida du har ikke ødelagt ammingen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå