Gå til innhold

Hva har dere under voksiposen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er for mye og hva er for lite? Hva har dere under denne voksiposen? Er ca 0 grader her jeg bor...(voksipose av ull)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammeskinn:)

Men nå når det er 0 grader og oppover bruker jeg dunposen.

Skrevet

Av andre innlegg jeg har lest, så har jeg visst mindre klær enn de fleste andre.. Men så lenge det ikke er flere minusgrader så har jeg langermet body, strømpebukse og ullsokker under en sånn bamsedress-sak i velur. Også ligger hun i en odenwalder dunpose som jeg snurper litt igjen i toppen.

Ja også har hun lue..

Har ikke vært noe særlig minusgrader her hvor jeg bor, så har liksom ikke helt fått testet ut tur-outfiten i vogna når det er litt kaldere enda..

Skrevet

Lurer på om jeg har for lite jeg da.. har body og hel sparkedress i velour/fleece. (innedress da) og en lue selfølgelig..

Er nesten en varmegrad her og knerten sover og virker fornøyd..

Skrevet

må nesten se an barnet også. I voksien har han body,strømpebukse,ullsokker og en ulldress utapå. hue ja.

nå er det vanlig dyne i voksien. Her er det kjempe rått og kaldt selv om det er 5 grader. Men go gutten er bare lunken når han har dette på.

Skrevet

Det er veldig mange som har for mye klær på barna i disse varme posene..

Skrevet

har nå vel ikke med hvor mye klær du har på barna så lenge det ikke er kaldt eller svett vel? SÅ lenge de er lunkne er det passe...hva har du på barne ditt i voksiposen da? body og strømper eller? Fryser sikkert ræva av seg stakkars ungen.

Skrevet

Signerer Cat.

T har på seg body, strømpebukse og en tynn ulldress + lue inne i en Odenwälderpose om vi ikke skal noe.

Om han skal ha på seg vanlige klær, så bytter vi ut dressen med bukse og genser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...