Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Hva er for mye og hva er for lite? Hva har dere under denne voksiposen? Er ca 0 grader her jeg bor...(voksipose av ull)
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Lammeskinn:) Men nå når det er 0 grader og oppover bruker jeg dunposen.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Av andre innlegg jeg har lest, så har jeg visst mindre klær enn de fleste andre.. Men så lenge det ikke er flere minusgrader så har jeg langermet body, strømpebukse og ullsokker under en sånn bamsedress-sak i velur. Også ligger hun i en odenwalder dunpose som jeg snurper litt igjen i toppen. Ja også har hun lue.. Har ikke vært noe særlig minusgrader her hvor jeg bor, så har liksom ikke helt fått testet ut tur-outfiten i vogna når det er litt kaldere enda..
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Lurer på om jeg har for lite jeg da.. har body og hel sparkedress i velour/fleece. (innedress da) og en lue selfølgelig.. Er nesten en varmegrad her og knerten sover og virker fornøyd..
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 må nesten se an barnet også. I voksien har han body,strømpebukse,ullsokker og en ulldress utapå. hue ja. nå er det vanlig dyne i voksien. Her er det kjempe rått og kaldt selv om det er 5 grader. Men go gutten er bare lunken når han har dette på.
gerd Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Det er veldig mange som har for mye klær på barna i disse varme posene..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 har nå vel ikke med hvor mye klær du har på barna så lenge det ikke er kaldt eller svett vel? SÅ lenge de er lunkne er det passe...hva har du på barne ditt i voksiposen da? body og strømper eller? Fryser sikkert ræva av seg stakkars ungen.
Antoine Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 Signerer Cat. T har på seg body, strømpebukse og en tynn ulldress + lue inne i en Odenwälderpose om vi ikke skal noe. Om han skal ha på seg vanlige klær, så bytter vi ut dressen med bukse og genser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå