Gå til innhold

Hjelp meg med disse guttenavnene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi lurer på enten LINUS eller JULIAN til vår gutt. Hva syns dere er finest? og ikke minst hvilket navn tror dere er det mest populære nå for tiden. Er litt redd for at LINUS skal bli superpop pga jul i svingen...........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes personlig at Julian ikke er noe fint.

Ser for meg en skikkelig sossete, feminin, bortskjemt overklasse fjott. Vet ikke helt hvorfor, og det er ikke meningen å være ekkel. Sier bare det jeg tenker når jeg hører det navnet.

 

Jeg liker mer staute, korte og mandige guttenavn jeg da. Men Linus var faktisk veldig fint. Har ikke sett jul i svingen jeg da men. Høres ut som det kan bli et så "poppis" navn fremover siden det har vært på tv og mange sett det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linus er et koselig navn. Men det kan kanskje bli mange av dem etter Jul i Svingen. Personlig er jeg mest for Julian fordi jeg syns det er et nydelig navn. Syns ikke det er sossete. Men det kommer kanskje an på hvor man bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Linus best. Synes det er mange som snakker om Julian for tiden, så tror ikke noen av de blir mye mer populært enn det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...