Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 ungen er to mnd akkurat, og etter en slitsom kveld sov hun 8timer istrekk, ellers bare 6 timer. men i natt sov hun ti timer i strekk! spiser ca hver annen time på dagen, så hun får i seg nok mat tror jeg. og sover et par lurer på dagen på ca en time. er det vanlig at de sover så lenge om natten i ett strekk når de er så små? nattavvenning allerede liksom? ;O) tar det ikke for gitt at det fortsetter da, har ikke gjort noenting for at hun skal gjøre det..
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Er vel opp og ned. Gutten min sov fra 21 til 07.30 fra han var 2 til han var 3 mnd. uten mat, så begynte han å våkne igjen 1 gang for mat.
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Gutten min sov fra 22-23 om kvelden til 7-8 om morgenen, uten å spise, fra han var 2-3 uker gammel. Har aldri spist om natta etter det! Det er helt normalt at de sover over natta når de er to måneder, ja. Nyt det!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 mathias bynte etter en mnd å sove hele natta. 21-7 ca han e 5 mnd nu den 8 jan å gjør det enda! det har jo vært noen gang da han har vokna på natta å eneste vi fikk roa han me va mat men ikke ofte!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå