Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Har kjent hun hver dag ... Nå i jula har det vært nesten stilt, i dag har jeg ikke kjent noe:-(... har drukket iskaldt vann og alt det der!!! har hun kanskje snudd seg? er 24 uker, er det ikke fra 28 man skal kjenne liv hver dag?! burde jeg ringe legen, skal dit 2 januar så?!? hmm blir bare litt bekymra!! noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 prøv å drikk et glass cola mens du ligger på sofan, tror det går heelt bra
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Min jordmor sa til meg at jeg bare skulle ringe dersom jeg ble bekymret ved lite aktivitet. Er jo bedre å ringe en gang for mye.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 har hørt at man skal kjenne liv fra uke 24 hver dag. Har hardt at viss man drikker et iskaldt glass med vann og spiser litt sjokolade så vekker det liv i ungen.Har prøvd det selv og det funket på meg.Lykke til.
Pinklady og Amalie Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Prøv dette: Sett deg med en cd spiller eller data og spill høy musikk! Drikk kald veske og spis sjokolade!
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 eller du kan ta deg en dusj, og la dusj strålen spyle litt på magen, da våkner min til liv... ellers våkner den når jeg spiser, drikker og slapper av etter mye aktivitet... det går nok helt sikkert bra, kan være den har rørt på seg, mens du har drevet med noen annet slik at du ikke har merket det... ring jordmor om du er bekymret, så kanskje du får høre hjertelyden, og blir rolig:) lykke til:)
**My little Miss drama and I** Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Takk for alle svar:-).. skal hente meg iskald brus og sjokiss å ta meg en dusj etterpå:-)!! skal prøve alt, har ennå ikke kjent noe;-/... men har ikke slappa særlig av ennå.. Gir hun ikke liv fra seg da ja da ringer jeg legen i mårn.. Man blir jo bekymra, så godt at dere kan gi svar og råd.. Jordmora mi er sykemeldt leeeenge ,har ikke noe særlig forhold til henne så... var ikke meningen å være anonym;-)
Skilpadden Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 jeg ville ringt til føden i stedet. Jeg gjorde det i forrige sv.skap da jeg kjente lite liv, og fikk ligge i 10-15 min og høre på hjerterslagene til babyen, og så en ul etter det. Jeg var 30 uker den gangen.
Flippflapp Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 aner ikke om andre har det slik men, hun våkner når jeg legger meg på ryggen som regel....også kjenner jeg også en del spark når jeg bruker en bukse med lav linning. men bare når jeg lener meg fremover....tror den klemmer på henne slik at hun våkner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå