cathrine&jonas:) Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 oi!! i dag når jeg var hos jordmor så så hun at sf målet mitt ikke har forandret seg de tre siste gangene snusfs.. så i morra må jeg inn på sykehuset og ta en ul for å se at alt er bra! om han ikke vokser så får han vist ikke være i magen mere, ble litt lei meg og bekymra, men så lenge det var liv var det ikke farlig da sa hun.. men likevel! er det noen som har hørt noe om dette ell sånn?hva de gjør om sf mål ikke forandrer seg?!
Fru Rasmussen Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 heisann. Jeg opplevde det samme men det viste seg at alt var iorden da jeg kom på UL. Bare ta det rolig. Jordmødre kan ta feil. Husk, de måler kun med målebånd hvor stor livmoren er.
cathrine&jonas:) Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 okei.. men magen min har ikke sunket og ikke har han festa seg hel, og sf målet har vært på 33 de tre siste gangene så er jo litt bekymra
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Hvor langt er du på vei cathrine?
cathrine&jonas:) Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 38+4 dager.. så er jo ikke farlig om de velger ta han ut ell noe men er jo litt nervøs likevel
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Selvfølgelig er du det, det er bare forståelig. mest sannsynlig så er det for han har synket lenger ned i bekkenet. ER det like mye aktivitet i han som vanlig? Ikke ta sorgene på forskudd du, det går sikkert bra=)
cathrine&jonas:) Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2006 jada han spreller akkurat like masse så er ikke nervøs for det. han har ikke sunket noe ned i bekkenet derfor ville jordmor at de skulle sjekke. han ligge høyt oppe enda, og hodet er bevegelig, var det hun syns var litt rart.. så vi får bare se hva de sier, er jo ikek anna å gjøre:) takk for svar iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå