Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 I dag har jeg 21 dager igjen til termin, og da er jeg offisielt fødeklar og har hatt min første permisjonsdag. Var på kontroll hos legen i dag, og selv om bt var høyt og jeg har 2 i ødemer var det ingen proteiner i urinen, så svangerskapsforgiftningen holder seg unna denne gangen (fikk det på slutten i sist svangerskap). Nå håper jeg bare babyen kan holde seg inne til etter 2. januar, for da skal jeg til fødselsforberedende samtale på sykehuset ) Ha en flott torsdagskveld alle sammen!!
Piraka Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Å så deilig! Jeg går ut i permisjon neste uke og håper det blir en stund til fødsel. Kjenner det skal bli godt å kunne hvile ordentlig ut snart.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har for så vidt vært sykemeldt lenge, så holdt på å glemme at det var første permisjonsdag i dag... Hadde nok glemt det hvis det ikke var for at legen spurte da jeg var på kontroll (for det skal jo føres opp på helsekortet).
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Da var du kommet til permisjonsdato ja,, Du har ikke langt til målet nå.. Så bra at ting var under kontroll hos legen i dag da,, ødem og forhøyet BT er jo levelig så lenge det ikke er proteiner i urinen!!! Håper svangerskapsforgiftningen holder seg unna... Klem fra meg 30+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå