Gå til innhold

Fødeklar og permisjonsstart i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg 21 dager igjen til termin, og da er jeg offisielt fødeklar og har hatt min første permisjonsdag. Var på kontroll hos legen i dag, og selv om bt var høyt og jeg har 2 i ødemer var det ingen proteiner i urinen, så svangerskapsforgiftningen holder seg unna denne gangen (fikk det på slutten i sist svangerskap). Nå håper jeg bare babyen kan holde seg inne til etter 2. januar, for da skal jeg til fødselsforberedende samtale på sykehuset :o)

Ha en flott torsdagskveld alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så deilig! Jeg går ut i permisjon neste uke og håper det blir en stund til fødsel. Kjenner det skal bli godt å kunne hvile ordentlig ut snart.

Skrevet

Jeg har for så vidt vært sykemeldt lenge, så holdt på å glemme at det var første permisjonsdag i dag... Hadde nok glemt det hvis det ikke var for at legen spurte da jeg var på kontroll (for det skal jo føres opp på helsekortet).

Skrevet

Da var du kommet til permisjonsdato ja,, Du har ikke langt til målet nå.. Så bra at ting var under kontroll hos legen i dag da,, ødem og forhøyet BT er jo levelig så lenge det ikke er proteiner i urinen!!! Håper svangerskapsforgiftningen holder seg unna...

Klem fra meg 30+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...