Gå til innhold

ivf hos private klinikker.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått privat både i Norge (Medicus) og Danmark. (Ciconia)

Hadde 3 forsøk, 2 ivf og ett frys på Medicus som desverre endte negativt, så jeg mistet litt troen der.. (Men det er en dritbra klinikk altså, mange her inne har blitt gravide der!)

Så vi reiste til Danmark, og ble gravide på 1.forsøk der:o)

Hva som gjorde utslaget vet jeg ikke. Var det gullegget kanskje?

eller var det hatchingen eller akupunkturen? Ikke godt å si.

Lykke til i allefall!

Takk for svaret:o)

Så godt å høre at det ordnet seg for dere!:o))

Det er så mange steder å velge mellom, så jeg blir litt forvirret, hehe! Vil jo gjerne velge et sted som har et bra rykte, hvor andre har vært fornøyde. Vil jo at de skal være "flinke" de som skal lage babyen vår:o)

Vi er gang hos Maigaard i Danmark nå. Der er det ingen venting og de er utrolig hjelpsomme. Alt av kommunikasjon foregår stort sett per mail, men de er veldig raske til å svare. Så langt har vi bare positive opplevelser med dem. Starter med spray 1. jan.

Gjest Bjørnen Collargol

Vi har hatt vårt første IVF forsøk på Aleris (Omnia som det het før) og er veldig godt fornøyde med de. Har følt oss veldig godt ivaretatt hele veien, også samboer som gjerne blir litt glemt i alt dette her.

Nå ser det ut som om det ikke går veien (rugedag 12 og litt blod...) men vi har 2 egg på frys igjen.....

Lykke til!

Takk for svarene!:o)

Skal sjekke ut litt med de forskjellige stedene og finne ut hvor det er mest praktisk hen ift reisetid osv. Høres iallefall ut som om dere er fornøyd med de stedene dere har vært og det er utrolig godt å høre!

Gleder meg veldig til å komme igang nå! Har maaaange pp bak oss, har prøvd i 4 1/2 år..... så det er slutt på tålmodigheten om at det ordner seg av seg selv....hehe:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...