Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg ang. mens-murringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt....vet ikke helt om jeg kan kalle det mens-murringer, men vært litt sånn mensen-uggen i magen den siste uken. Varer bare et par minutter og så er det over, er heller ikke veldig uggen, bare sånn pittelitt. Men synes at siden i går kveld så har jeg hatt flere sånne. Spesielt i dag. Kan være at jeg bare er veldig var for det nå som jeg bare har 12 dager igjen og går og kjenner på alle rare følelser i kroppen.

Men kan dette bety at noe er rett rundt hjørnet? Eller kan jeg gå sånn lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel lest her inne at det tyder på at det er noe på gang... Men ingernerfaring selv, så kan ikke svare.

Skrevet

Jeg har det også sånn....

Har det ikke mye,men kanskje 2-3 ganger om dagen...

Hatt det ei uke.

Nevnte det for jordmor,å hun sa at noen kunne ha det sånn en stund før fødsel..men det tyder nok på at noe er på gang.

Har termin 23 januar jeg da,så syns den lille kan holde seg der til januar i allefall! ;)

Førstegangs jeg å,så har ikke noe å sammenlikne med...

Skrevet

Har selv hatt regelmessige modningskynnere og svake rier, modning og knappe 2 cm åpning i et par uker nå. Det kan nok enda ta litt tid med andre ord. Det kan jo være at ting skjer når som helst, men det trenger absolutt ikke bety at det gjør det fordi du kjenner litt murringer.

Jeg har som sagt hatt det slik i et par uker nå, til til og fra, men sitter da her med babyen på innsiden enda. NB: Har 8 dager til termin i dag.

Skrevet

Takk for svar, dere!

Håper småtten holder seg inne til over nyttår da. Fikk litt småpanikk i går da jeg syntes det var litt mere murringer enn jeg har hatt de siste dagene. Men ingenting har skjedd enda. Kroppen bruker kanskje lang tid på å forberede seg til fødselen siden jeg er førstegangs? Passer i grunnen bra, føler meg ikke klar for å føde enda. Men bagen er ferdigpakket, så sånn sett er jeg klar. Skal til jordmor on en halv time, forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...