Lenemamma`n Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Hehe,jeg er ikke mamman til håvard,og har heller ikke msn...men jeg svarer likavel jeg;) Jeg vil også ha slik msn!!! Hva gjør jeg? Laste ned? Hvor? På forhånd takk:)
CrazyCat Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Last ned programmet fra msn.no Direktelink finner du her: http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=nb-no Installer programmet - du må ha ei e-postadresse Legg til kontakter Lykke til!
Lenemamma`n Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Takk...skal prøve! Men tror jeg prøvde det engang før,og da gikk det ikke fordi jeg hadde hotmail...har det noe å si? Da må jeg ordne meg en til epost adresse isåfall... Takk for svar!!!!
Gjest_1001 Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Ja det har jeg, men den består av hele og fulle navnet mitt, du kan få den av alex sin mamma eller så kan jeg legge deg til.
CrazyCat Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2006 Min består også av hele navnet mitt. Vi tar det gjennom Alex sin mamma når hun logger på igjen Vet du om Salaten og Lykketrollet også har msn? Sneiks
Gjest_1001 Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Send det på post til meg privat på DiB da, du hadde ikke den funksjonen oppe, men tror du kan sende til meg fordet!
Me myself and I Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har msn vettu;) det er [email protected] Bare å legge meg til, da kan du også få mammaen til Håvard sin msn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå