Gå til innhold

Desember: Gratulasjoner til Hermine og Sina :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare få gratulere Happy H og Sina`s mamma med 1 åringene sine i dag 28 desember :)

Håper dere får en koselig bursdagsfeiring !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuuusen takk!!!!

Vi har hatt en kjempe fin dag!!!

Snuppa fant ut ho skulle sove t 09.30 idag så mamma fikk d veldig travlet som hadde invitert venner m barn på bursdaglunsj kl11.. Men vi ble ferdig, hadde en koselig formiddag. Hermine sov i 3 timer så va d på an igjen m familie selskap.

Ho har vert heilt i 100 heile dagen, kjempe gøy m masse gjester. Gavene brydde ho seg fint lite om, men når papiret va av og ho såg innholdet va d mye mer spennende:)

Fikk masse fine klær, noe mamma og pappa ble kjempe glad for. Plutselig her en dag passet nestn ingen klær lengre..

Åsså en del leker. Favoritten va nok fischer price bamsen som synger og snakker, og leketeltet ho har fått på rommet sitt!

Kl8 sovna ho av utmattelse stakkar..hehe, har vert enlang og kjempe fin dag!!!

Mormor hadde med sjokolade-boller, og de falt virkelig i smak!!!

Gratulerer så mye med dagen til Sina

Klem fra Happy H og Hermine

Skrevet

Gratulerer med vell overstått ja!!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner!:) Noen dager siden jeg har vært inn eher nå, for vi har vært på juleferie. Sina feira bursdagen sin hos mine foreldre, men besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler. Det var veldig trivelig, og hun kosa seg skikkelig! Fikk mange fine pakker, som hun ikke var så veldig interessert i:) Hun fikk spise bløtkake selv, men hun syntes ikke det var så veldig godt, det morsomste var å sitte å røre i den med skjeen..minnet meg om en filmsnutt jeg har sett av Julius da han var liten!:) Sjokoladekake derimot var skikkelig godt! Vi skal feire en liten bursdag her hjemme til helga, så da skal det bakes sjokoladekake, det faller garantert i smak!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...