Gå til innhold

MÅ HA SVAR!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ganske så normalt, har jeg fått høre. Er det mye da? Livmrtappen er full at skjøre blodkar, som kan sprekke ved sex, og dette er visst ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? Kanskje dere skal være litt forsiktige med sex i en periode? Du kan jo evt ringe en gyn for å høre. Uansett får vi ikke gjort noe hvis det går galt. Det har vært og er mitt største bekymer... De som har gått igjennom en SA sier det er veldig smertefullt og de blør mye!!

 

Håper det ordner seg for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok du kan ta det helt m ro, skulle det gå så galt som du frykter tror jeg det hadde skjedd uansett sex eller ikke. Man tar ikke feil av en spontan abort, hadde det for snart 4 år siden( i mitt tilfelle var jeg heldig, hvos man kan si det..) og det starter som en mens.... men det blir mer og klumper pluss at man får noen menstrasjon lignende smerter... slik var det for meg... så det går nok helt fint med deg skal du se. Lykke til videre og ikke vær redd for å ha sex, det skal ikke være farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal være litt forsiktig allikevel... Jeg kjenner en som fikk kjeft av legen fordi han ikke klarte å holde seg unna dama når ho var gravid.. Ho blødde hver gang de hadde sex. De måtte roe seg ned å ikke ha den mest voldsomme sexen.. Så ta d heller med ro når dere holder på og hør med lege/gyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...