Gå til innhold

Hei jenter :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med dere??

Er vel fortsatt noen her jeg kjenner i og med at jeg ikke har sett dere på 1.trim. HÅPER det er flere av dere som skifter forum snart!! Tenker spesielt på dere som har prøvd en stund. Vet at prøvetiden ikke er like lett....men: GI IKKE OPP :-D

Jeg var i min 9.pp før vi fikk positiv test igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Alba!! Så koselig å høre fra deg!!

Hvordan er formen din??

God jul og godt nyttår forresten!!

Her er det fortsatt mange av de som har prøvd en stund enda.. Håper mange av oss kommer over til dere snart!!

*Juleklem*

Skrevet

Heisann & selv GOD JUL og GODT NYTT ÅR :o)

Formen er bra. Har ligget over doskåla i dag da, men jeg klager ikke. Hehe.. Er 10 fullgåtte uker i morgen, og håper jeg snart kan puste litt lettet ut...

Hvor er du i syklusen?

Snart ikm- tid?

Skrevet

Fy flate som tiden har gått!! Syns ikke det er så lenge siden du flyttet fra oss...

Hatt en fin julefeiring da?

Her er det snart el-tid...Får vel el rundt 2.-4. januar tenker jeg. Håper den sitter da altså!! Hadde håpet på at det skulle sitte en spire i julen, men dengang ei. Tiden vår kommer nok! Er fortsatt positiv og optimistisk, men kjenner at det begynner å bli tyngre og tyngre med denna prøvingen. Det er vel helt normalt.... Nå vet de fleste rundt oss at vi prøver, mannen min er dårlig på å holde på hemmeligheter...

Skrevet

Hei Alba:)

Jeg er i hvertfall her enda, men har vel egentlig hatt en liten pause... Det er bare så vanskelig å la være å tenke på BIM likevel, hehe;)

Godt å høre at det går bra med deg, på tross av kvalme. Ønsker deg lykke til videre, håper vi kommer etter veldig snart!

Skrevet

Hei snuppa!

Så koselig at du titter innom ;o)

Godt du kan gi oss litt håp!

Håper det klaffer i min 9pp også!

Kos deg masse med den voksende magen! Merket noe forskjell ennå?

*klemklem*

Skrevet

Her der det bare bra. Du kjenner nok ikke meg da, men jeg svarer likevel.. Får ikke med mannen jeg da, men det kommer innen 2 år, for det har jeg krevd, og det var han enig i..

Men er uten prev og bare kutter svingen så ting kan jo skje, om han bare vil ha sex da..hihi

Skrevet

Så koselig å høre fra dere igjen :-D

Åå...som jeg håper det klaffer for dere, jenter!!!

Emblamamma: du skal IKKE se et tosifret tall!! Krysser alt jeg har for det ;o))

Og ingen av dere andre heller!!! Stå på og ikke mist håpet!! Dagen DERES kommer. Dere må huske på at noen ganger tar det lang tid på å lage noe så perfekt :o))

Skrevet

AniBer:

masse lykke til med babylagingen neste uke!!!

Håper den sitter da ;o)) Tenk for et flott start på året!!

Skrevet

Lunajenta:

jeg har vært lite på bim etter at jeg ble gravid, Ihvertfall i forhold til det jeg var før. Jeg trengte en pause fra bekymring og engstelse, så man trenger en pause av og til både som prøver og gravid.

Tusen takk for lykkeønskninger!! Det setter jeg stor pris på :o)

Stå på & masse lykke til med prøvingen!!

Håper det klaffer snart!!

Skrevet

Tusen takk:)

Ja, har vært godt med en aldri så liten juleferie sammen med familien, spist god mat og drukket god vin og kost oss når vi har hatt lyst og ikke av plikt, liksom. Men jeg tror vi har truffet ganske godt likevel, så jeg er superspent.......!

Kommer snart inn til dere på 1. tri vet du;)

Klem klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...