Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vil gi dere her inne masse ros for disse sidene. Det er tydelig at det er et stort behov for disse sidene. Selv har jeg brukt BarniMagen og DinBaby siden jeg ble gravid for 4år siden. I perioder er jeg mye her inne, og i perioder lite, men dersom jeg lurer på noe er dette stedet å gå...

Jeg har opplevd å finne svar på spørsmål som jeg har hatt som gravid og usikker, og ikke minst som nybakt og usikker mor. Her inne får man raske svar, og mange ulike meninger. Jeg har opplevd at jeg ikke er alene om problemer eller tanker men at mange andre er i samme situasjon. Jeg har skjønt at ingen spørsmål er for dumme. Her kan man spørre om alt. Det er også fint å kunne dele meninger om løst og fast, kunne spørre om råd når man skal lage julemiddag :-) eller diskutere samfunnsspørsmål.

Det negative er selvfølgelig når noen blir hengt ut for ting de forteller her inne, eller spør om. Men jeg prøver å holde meg for god til å kommentere slike saker, noe jeg mener alle bør gjøre for å få slutt på slikt.

Uansett: Jeg vil rette en stor takk til dere som driver sidene, og ønske dere en fortsatt god jul og et godt nytt år!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7570144-takk-til-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk!

På vegne av vi som jobber her, så er jo dette veldig hyggelig å høre:-)

Det hadde jo ikke gått bra uten innspill og ideer fra dere brukere heller, så det er et stort og godt samarbeid dette!

Vi gleder oss også til fortsettelsen sammen med dere:-)

De beste ønsker for det nye året til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7570144-takk-til-dere/#findComment-7649655
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...