Gå til innhold

Har jeg for lite melk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min blir liksom aldri mett.. Nå i det siste mater jeg han i to omganger, så sovner han og jeg legger han i sengen sin, men så våkner han etter 10 min., og vil ha mer mat.. Sånn holder vi på nesten hele dagen. Når han drikker er han ofte veldig sint, sparker,klorer og drar i puppen.. Blir helt utslitt av dette.. Jeg har hele tiden trodd at når han har drukket i 3 kvarter så er han mett, og de gangene han har grått etter mating, har vi trodd at det har vært mageknip, kanskje han bare har vært sulten hele tiden? Han er forresten 25 dager gammel, og har hatt en bra vektøkning, vel og merke før disse problemene dukket opp..

Vi har prøvd mme noen ganger han griner masse,selv om det ikke er lenge siden han har spist, og da drikker han som bare det,,

Har prøvd å pumpe meg for å se hva som kommer ut, og noen ganger kommer det nesten ingenting.. Før var det full spreng etter 3 timer uten amming, nå er de nesten helt slappe.. Om nettene er det forresten masse melk..

noen som har peiling??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som økedøgn dette her - det kan av og til gå over en uke - fortsettt å amme så blir det mere

ellers anbefaler jeg å lese om å øke melka på ammehjelpen.no

Gir man mme på økedager ender det bare med at en strekker ut økedagene enda mer

og puppene føles helt typisk slappe når dette skjer - men babyen stimulerer jo bra da når han suger mye.

.Slapp av - hvil mye og drikk bra

Skrevet

Det hadde jeg ikke tenkt på, men høres fornuftig ut.. Tusen takk for svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...