Gå til innhold

Gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

9. desember sluttet jeg på pillen. 15 des, var jeg ferdig med mensen, og 25 hadde jeg ubeskyttet sex, og lurer på hva muligheten er for at jeg har blitt gravid? Har smerter nede på høyre side av magen, og lurer på om dette kan ha noe med det å gjøre? Vet det er for tidlig med symptomer allerede, men er litt bekymret i og med at det er nyttårsaften snart og jeg er redd for å drikke dersom jeg er gravid..

 

Har vært gravid tidligere, men det resulterte i senabort, og har selv fått høre fra en lege at jeg tydeligvis har lett for å bli gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen her kan svare deg på om du er gravid, men det kan jo veldig godt være du er det :-)

Jeg ville ikke drukket på nyttårsaften var jeg deg!

Jeg ble gravid for en liten stund siden, gikk på p-piller, var på julebord og drakk en del og dette er noe som jeg bekymrer meg for nå.

Så hvis du planlegger og få barn eller tror du kanskje allerede er gravid er det best og la alkoholen stå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt var du på vei da du drakk? Husk at de første fire ukene har man ikkefelles blodbaner med fosteret, så skulle gå greit selv om drakk på denne tiden. Er nok veldig mange som ikke har visst at de er gravide den første måneden, og drakk i den perioden.

 

Til anonym, best å ta en test. Stikninger ved eggstokkene var mitt første gravidtegn forrige gang. Det er ligamentene som holder livmoren som strekker seg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke langt på vei da, 3 uker kanskje...

Så jeg håper det gikk greit for babyen.

Jeg var ikke helt håpløst full heller da, siden det var min første gang ute etter jeg fikk mimmi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,,

Vist du er redd for å ha blitt gravid 25 desember, er det ingen fare å drikke nå,

egget er ikke festet seg i livmoren engang enna..3 dager siden bare

Tar vel ca 14 dager det..

 

 

Som regel vet man jo ikke om man er gravid før man er 5 uker..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...