Gå til innhold

dere som venter jente........

Anbefalte innlegg

Skrevet

bærer dere barnet høyt eler lav? stemmer det med at enn legger på seg over baken, og mister midjen? Er det noen som har bilde av sin jentemage? Jeg vet ikke kjønn, men jeg har en sterk jentefølelse denne gang....vet ikke hvorfor. Jeg har gutt fra før, men husker ikke helt hvordan magen min var da jeg gikk med han:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg venter jente denne gangen. er 30+2 i dag, men har liksom bare en kul på magen. det er veldig mange som kommenterer at når jeg står med ryggen til, går det ikke an å se at jeg er gravid. jeg er forsatt "innsvinget" i midjen, men synes magen er høyere oppe denne gangen. forrige gang fikk jeg en gutt.

:)

Skrevet

Jeg venter jente og bærer magen ganske lavt.

Har også mistet midjen min.så her er det absolutt mulig å se at jeg er gravid bakfra:) Om jeg har lagt på meg over rompa?det er nok mulig at jeg har ja,selv om samboeren ikke tørr annet enn å si nei ;)

Skrevet

Jeg er å sånn.. GAnske innsvingt som før, kan omtrent ikke se at jeg er gravid bakfra nei.. Magen ligger ganske rett ut egentlig, litt høyt også kanskje. Alle kommenterer magen min- "neihei? skal du ha gutt??" jeg kan se det på magen din.. NEI- jeg venter jente. Og det har jeg på følelsen også, så det stemmer nok.

Tror nok det der med mage form osv er en ganske stor myte. Men det passer på noen, og ikke i det hele tatt på andre.

Så man får vel bare vente å se med sikkert når h*n er ute:)

Skrevet

Jeg venter jente. Har båret henne høyt hele veien. Det er ikke mulig å se det bakfra at jeg er gravid, og jeg har lagt på meg kun på magen. Men magen min er kulerund da. Ligger bilder på profilen min hvis du vil se. Er desverre ikke noe bilder nå de siste ukene da (er o uke 40) men det er bilder godt etter at magen ble STOR.

Skrevet

Ellie 83, sånn har mitt sv.skap vært og. Veldig høy mage, jordmora kommenterte det faktisk igår at det var rart at den fortsatt var så høy.

Skal gå inn å se på magen din nå jeg...

Skrevet

♥ 010107 ♥ **6 dager igjen**:

Min sank for et par uker siden. Og da sank den MYE. Jeg har ligget ca på den røde streken hele veien, og så var jeg plutselig masse under streken på forrige kontroll. Ble sendt til vekstestimering, men hun var så stor som hun skulle være. Hun hadde bare sunket laaaangt ned i bekkenet mitt og festet seg dær. Det ble STOR forskjell på magemålene av den grunn.

Skrevet

ellie83 og smaskeli....så koselig å se magebildene deres. Flotte mager dere har...lykke til videre...ser at det ikke er lenge igjen nå:-)

Skrevet

er 35 uker med jente nr 3. Lagt på meg 6 kilo, og ingen ser noe når jeg har kåpen lukket..

Har hatt liten kule mage alle tre gangene. i svskap nr 2 la jeg på meg nesten 20 kilo, men med første og denne nesten ingenting :)

Skrevet

Mhm. Det nærmer seg nå. Har tross alt bare 8 dager til termin. Jeg skal få lagt ut flere bilder av magen iløpet av dagen, så blir galleriet mitt mere oppdatert. Nå har magen sunket godt ned, og det har blitt et søkk ned i magen øverst. Herregud. Tenk at jeg er i uke 40 allerede!!! Nærmer seg slutten.

Skrevet

jeg har ei jente fra før av - da mistet jeg midjen, og la godt på meg over hofte, rumpe og lår... Magen var høyt oppe, men det er vel mest fordi jeg er så lav...

Har akkurat samme type mage denne gang - og ul sier jente nå også...

Skrevet

jeg er 33 uker på vei og venter jente. Bakifra kan en egentlig ikke se at jeg er gravid, men jeg har mistet litt av midjen likevel. har lagt på meg en del over rumpen tror jeg (føles hvertfall slik) men bærer magen høyt oppe egentlig. er vanskelig dette syns jeg, med jente- og guttemager. tror ikke slikt finnes. noen sier jeg har jentemage, andre sier guttemage.

Skrevet

Jeg har magebilde inne under nicket mitt (Zoomer) og venter jente denne gangen. Bærer forholdsvis høyt og midt på - har ikke lagt på meg andre steder enn på magen (den er rett frem) og selvsagt har jeg vann i kroppen (mest i beina). Jeg venter en jente denne gangen og har en gutt fra før, og magen er nesten nøyaktig lik som forrige gang. Hvordan du bærer barnet har ingenting å si på barnets kjønn, men mors kroppsfasong... På den andre siden - både legen min og jordmor sier at dersom du har en sterk jentefølelse har som regel mor rett (hadde sterk guttefølelse sist, men denne gangen har jeg faktisk fortsatt ingen spesiell følelse, og jeg har bare 21 dager til termin i dag).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...