Trebarnsmor!!! Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Lillegutten min på 5 uker flasser så veldig på huden ovenfor øynene...spesielt over øyenbrunene.Noen som har opplevd dette?Hva kan jeg gjøre?
Maika&Laika Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Det er helt ufarlig, jenta vår skiftet ham i den perioden også. =) Ser han ut til å være plaget av det?
Trebarnsmor!!! Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Nei, overhodet ikke plaget med det.Men det ser ikke bra ut...Skal jeg prøve å pirke det av?Eventuelt bruke lotion eller olje?
blond Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Smøre med Babyline creme, ikke gni av, for da kan det bli sår der.
Maika&Laika Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Vi brukte bare litt babyolje (babyline), ikke´no stress så lenge barnet ikke er plaget! Det forsvinner helt av seg selv.
storesøster og lillebror Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Jenta vår hadde d sånn også. Tror de aller fleste babyer skifter hud. Jeg smurte på litt babyolje (Aco), og d kom bort i løpet av et par uker. Nå er hun 2 måneder, og huden er så fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå