skatt i magen:) Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Skal ikke den være litt åpen rett før mens? Sjekket min i dag den var helt lukket, har IKM i dag.... Tok neg. gr.test tirsdagsveld (billigtest) *håper*
melkekua™ Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 * Like før/under mensen: o Åpen o Hard o Lavt plassert i skjeden o Fuktig o Kan være bakovervendt * Ved tidlig svangerskap: o Tett lukket o "Plugget igjen o Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre o Kan være bakovervendt o Blålilla i fargen o Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå Håper det sitter en spire for deg ;o) xxxxxxx
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Skal vel være åpen før mens ja, og er lukket ved graviditet ifølge pernille.info =) Spenende da!! Lykke til =)
skatt i magen:) Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 Ja, kjempe spennende, men jeg føler på meg at tanta kommer snart alikevel, våger vel ikke helt å håpe for mye...
melkekua™ Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Så spennende da ;o) Krysser fingre og tær for at det sitter en spire hos deg!
skatt i magen:) Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2006 Tok nettopp en svakt, svakt posetiv test, men den var så svak at jeg tør ikke stole på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå