soria moria og nurket Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 da går det vel ikke an å avvenne puppen? Stresser litt med å få i henne nok væske, for hun blir mindre og mindre interessert i puppen og hun vil som sagt ikke ta flaske eller kopp. Jobber som en helt med å tilvenne tutekopp før hun får helt puppenekt. Spiser bare 1/2 porsjon grøt i løpet av dagen, så det blir ikke mye væske derfra heller. Gode forslag mottas med takk! Hvor mye melk/vann må en på 6 mnd og ca 7,5 kg ha i døgnet?
soria moria og nurket Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Ok, så det gjelder fremdeles altså. Trodde bare det gjaldt ved fullamming, jeg. Ikke så lett å vite hva hun får i seg gjennom puppen... :/ Ting skal tydeligvis ikke være så lett, men takk for svar!
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 vi slet aldri med det der. for hu var tre uker når jeg ikke hadde mere melk. så gikk fint. men nå for noen dager siden nektet hu alt. drakk vann og spiste grøt. drakk ikke melk på nesten to uker. men jeg prøvde til vært måltid. og føre hu spiste måltidene. men neida. men ikke vurdert og prøve mere grøt/middag? og kansje frukt. med litt vann til. og melk???
soria moria og nurket Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 Men hvordan skal jeg få i henne vann/melk når hun ikke tar flaske eller kopp? Og vi har akkurat begynt med grøt, så jeg kan ikke akkurat pøse på med det heller...Bruker 30 min på å få i henne 1/2 porsjon