Lille jente Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Noen som har fått en liten spire i romjulsgave?
miss_chica Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 ikke jeg..ikke hittil hverfall..hehe hadde ikm 26, men gir kroppen noen dager til før jeg tester. fryser masse, murringene er der sånn frem og tilbake og puppene er ømme. men de symptomene kan jo bety begge deler..blir spennende å se=) hvordan går det med deg da?
Lille jente Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har vært bombe sikker på at jeg var gravid denne gangen. Har ømme pupper, blitt uvel etter jeg har spist, vært trøtt, frøset masse...og så hadde jeg mensen lignende blødninger 6-7 dager etter EL. Saken er bare det at de sluttet i 2 dager, og så begynte jeg å spotte igjen...syntes det er litt rart. Har jo spottet nesten helt siden EL. Det er jo ikke normalt. Er jeg bare litt ustabil eller er dette et tegn på at jeg er gravid? håpe håpe. Har IKM på søndag. Spennende.
bellamamma Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Trodde jeg hadde IKM 26.desember, men istede ser det ut til at egglosningen kom... Masse el slim og stikninger i venstre side. Dette er 1.pp etter SA 17.november, sa jeg var ikke helt sikker pa at syklusen min var pa plass. Sa na far jeg vel vente et par ukers tid igjen og se. Blir mye kos denne pp da ;o)
tulla_6pp Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Hei tok en test i dag negativ skulle hatt ikm på man25 men ikke kommet ennå ømme pupper og rar i magen så spennende sist jeg var gravid så ble det ikke positiv test før ca 3uker etter ikm så får ha tolmodighet lykke til jenter klem fra meg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har fått tanta på besøk. Er egentlig helt greit, er veldig glad for at syklusen kun ble på 31 dager. Hadde regnet med at det kunne ta lang tid før tanta kom tilbake etter pilleslutt. Så nå er det ny pp og nye muligheter:) Lykke til dere som ikke har fått tr. Håper det sitter en spire hos dere:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 tanta kom på dag 27 den. grrrr men det gledelige denne gangen er at jeg nå har hatt en liutealfase på hele 15 dager!!!!!! *juble* og jeg som hadde 9 dager som det lengste før. der virkelig ut til at den hormonsprøyta jeg fikk har fått ting på rett kjøl igjen. hele syklusen har forlenga seg med 4-5 dager også Da satser vi fullt på oktober barn :)
skatt i magen:) Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 IKM i dag, fikk en veeeldi svak posetiv test, men den var så svak at jeg tør ikke håpe på noe enda, får vente noen dager til å se..
Lille jente Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2006 En positiv test er vel en positiv test? Gratulerer så masse ) Så gøy for deg!!!! Nå spotter jeg så masse at det ser ut til at tanta kommer på nyttårsaften. Jæv... kjerring!!! Men men, jeg får heller se lyst på det, blir jeg ikke gravid denne mnd så slipper vi å forskyve bryllupet. Blir jeg gravid neste mnd er jeg 7 mnd på vei når vi gifter oss, og det går jo fint. Vil ikke være mer enn som så. Får se positivt der vi kan ) Og i går kjøpte jeg EL-tester, har ikke brukt de før, men nå går vi inn i vår 6 pp, så da er det påtide å begynne å virkelig stå på!
tulla_6pp Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 lykke til dere min ikm var på man og den har ennå ikke kommet testet neg i går så hvem vet sist tok det 3uker før positiv test etter ikm så jeg får bare være tolmodig men fy så kjipt ha en fin dag klem fra meg
Lille jente Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2006 oj, viss ikm var på mandag er det jo håp for deg. Spesielt viss det tok 3 uker før positiv test sist. ;o) Så gøy! Jeg har jo ikm på søndag, og tanta kommer på klokken her hos meg. Så hun kommer nok når det passer dårligst. Ha en fin dag du og. klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå