Antilla Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2006 Lurer på -hvilket kjønn -om fødselen vil gå bra -om hvordan foholdet til samboren min vil bli??(har vært utro) På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Jeg får opp at du vil få gutt, og fødselen vil gå bra. Når det gjelder foholdet dit til samboern din får jeg opp et kort som sier at du tviler på deg selv og samboeren. Du aksepterer en uønsker situasjon, det kan gjøre at du tviler. ( dette har sikkert noe å gjøre med utroskapet). Jeg får opp at du tror det værste, og at du ikke klare helt å vise tillit. For at du skal få et bra forhold til samboeren din er dette noe du bør løse opp i. Hvis det forblir slik situasjonen er nå, vil ikke forholdet mellom dere bli noe særlig. Men så lenge du forandrer på situasjonen så vil forholdet bli mye bedre.
Antilla Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2007 Tusen takk.Jeg prøvde å løse opp i det og det gikk kjempe bra. Får du opp en dato på fødselen og??På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Det var fint høre. Godt at ting ordner seg. Er ikke akkrat så flink når det gjlder helt eksakt dato på fødsler, men får opp agust, sånn ca 20
Antilla Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2007 Hei igjen.Var på ny ultralyd.Fikk termin dato satt til 15 mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå