Gå til innhold

smokk?


månefuglen og lille thea

Anbefalte innlegg

Dere som bruker smokk, hvor gamle var bebisene deres? jenta vår var 6 dager. Suger på alt hun får tak i!! spiser og sutter på fingrene HELE tiden! Stakkars brystvortene mine kjennes ut som di skal dette av!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sønnen min var 3 uker gammel da han fikk smokken sin..

det funker heldigvis greit, for jeg var så redd for at amminga ikke var kommet ordentlig i gang.. men det var den!! :))

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob var vel et par-tre uker når han fikk smokk..... bruker den når han skal sove, da sutter han på den en ti min tid- spytter den ut og sovner ;) bruker den også noen ganger på kvelden om han vil henge i puppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie va to uka da ho fikk smokken... ho sku hæng i puppen heile tia førr å få trøst førr ond mage, itellegg så e ho en skikkeli gulpesnupp, så det trængtes ei tropp når det e fullt i stedn før meir pupp ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jonatan var to dager da vi begynte med smokk. Dette var helt greit sa de på sykehuset så lenge han sugde bra på brystet. Om det skulle vise seg at han fikk problemer med ammingen skulle vi bare slutte med smokken til han fikk til dette igjen. Men heldigvis har vi ikke hatt noen priblemer så nå koser han seg med smokken mellom maten om behovet er der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal prøve med smokk snart, jeg og. Ask har noen kvelder hvor han bare vil henge i puppen hele tiden, og det tar på de stakkars brystvortene mine... I kveld gav jeg han min lillefinger å sutte på etter at puppene mine var helt tømt og fullstendig utslitt (he he) og det funket veldig bra. Han suttet som en gal, og sovnet til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla var 17 dager da hun fikk smokken, hun skulle oxo henge hele tiden i puppen, fant fort ut at hun lider av et stoort suttebehov, etter at hun fikk smokken så sover hun bedre oxo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...