Gå til innhold

Syntes lillemann sover så lite på dagen jeg.....hvordan er det hos dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han blir 8 mnd på lørdag og har kun to korte dupper på dagtid nå!

Føler at han kunne trengt mer søvn på dagtid,men det er ikke bare:)

Nå la jeg han i den troen på at han skulle sove lenge......nei da,nå piper han i vogna her etter kun 20 min:(

Hvor mye sover deres 8 mnd gamle babyer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er staks 8mnd, og han sover en time på dagen (fordelt på 2 dupper) Syns også det er litt lite... Han er stuptrøtt på kvelden.. Men han sover kjempe godt på natta da, fra ca 18.30-08.30. Har prøvd å stå opp tidligere, så kanskje han fikk sove litt mer på dagen, men neida.. han våkna etter en halv time da også :) Sånn har det vært en stund nå, så hvis du får noen gode råd, tar jeg også gjerne i mot :)

Skrevet

Har ei tulle her også som sover lite på dagtid..hun ble 8 mnder 1.juledag:)

Hun sover mellom 1 og 1 og en halv time,fordelt på 2 dupper. Men hun sover så godt på natta,så jeg skal ikke klage.. Sover fra ca halv 8 til mellom 8 og 10;o)

Idag var klokka 10=)

Men har hørt om unger som alltid har sovet lite om dagen,plutselig snur om,og sover mer på dagen enn de før...så det er håp:)

Tror ikke de har tid til å sove,mye å utforske:)

Skrevet

har ei her som snart runder 8 mnd også. hu sov alltid ute i vogna føre. og kunne sove en time av gangen. men plutselig var vi nede i ti min tre ganger pr dag. men så ble hu syk. la henne i senga. og der kan hu sove alt fra en til to timer fra to til tre ganger daglig. noen som har prøvd senga?

Hu sover fortsatt hele natten i over tolv timer. men lukke ikke igjen så det blir mørkt. lar lyset komme inn.

slik at hun kan skille mellom dag og natt

Skrevet

Gutten min er 7 1/2 mnd og han sover som regel ikke mer enn 1 - 1/2 time fordelt over 2 små dupper. Sover 10-11 timer om natta.

I går sov han for første gang på leeeeenge 2 timer i strekk i vogna.

Skrevet

8 mnd snart og sover mellom 3 og 4 timer fordelt på 2-3 dupper på dagen. På natten sover hun 10-12 timer(ikke i strekk da , men håper virkelig det skjer ei natt) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...