Bare jeg er meg :o) Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Han blir 8 mnd på lørdag og har kun to korte dupper på dagtid nå! Føler at han kunne trengt mer søvn på dagtid,men det er ikke bare:) Nå la jeg han i den troen på at han skulle sove lenge......nei da,nå piper han i vogna her etter kun 20 min:( Hvor mye sover deres 8 mnd gamle babyer da?
mams1979+2små Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Min er staks 8mnd, og han sover en time på dagen (fordelt på 2 dupper) Syns også det er litt lite... Han er stuptrøtt på kvelden.. Men han sover kjempe godt på natta da, fra ca 18.30-08.30. Har prøvd å stå opp tidligere, så kanskje han fikk sove litt mer på dagen, men neida.. han våkna etter en halv time da også Sånn har det vært en stund nå, så hvis du får noen gode råd, tar jeg også gjerne i mot
Lenemamma`n Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Har ei tulle her også som sover lite på dagtid..hun ble 8 mnder 1.juledag:) Hun sover mellom 1 og 1 og en halv time,fordelt på 2 dupper. Men hun sover så godt på natta,så jeg skal ikke klage.. Sover fra ca halv 8 til mellom 8 og 10;o) Idag var klokka 10=) Men har hørt om unger som alltid har sovet lite om dagen,plutselig snur om,og sover mer på dagen enn de før...så det er håp:) Tror ikke de har tid til å sove,mye å utforske:)
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 har ei her som snart runder 8 mnd også. hu sov alltid ute i vogna føre. og kunne sove en time av gangen. men plutselig var vi nede i ti min tre ganger pr dag. men så ble hu syk. la henne i senga. og der kan hu sove alt fra en til to timer fra to til tre ganger daglig. noen som har prøvd senga? Hu sover fortsatt hele natten i over tolv timer. men lukke ikke igjen så det blir mørkt. lar lyset komme inn. slik at hun kan skille mellom dag og natt
Sina73 Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Gutten min er 7 1/2 mnd og han sover som regel ikke mer enn 1 - 1/2 time fordelt over 2 små dupper. Sover 10-11 timer om natta. I går sov han for første gang på leeeeenge 2 timer i strekk i vogna.
snull Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 8 mnd snart og sover mellom 3 og 4 timer fordelt på 2-3 dupper på dagen. På natten sover hun 10-12 timer(ikke i strekk da , men håper virkelig det skjer ei natt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå