revehalen Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Synes jeg gir han mat hele tiden, og får nesten ikke sove... Må opp og gi han mat hver andre-tredje time... Er det mye, eller helt normalt?
Mamma til 3 <3 Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Det er nok helt normalt. Sånn er det å være småbarn mamma=) Liiiite søvn=/ Ammer ca hver andre-tredje time selv.
mammafor2gang Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 hei,hei... kjenner meg igjen der ja... ammer ca hver 2-3 time hele døgnet....så det er bare å slenge seg nedpå når lille frøken sover:)))
Tess30 Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 amme ikkje så ofte, æ amme ho når ho våkne og vil ha mat, vekke ho ikkje...Igår f.eks la vi oss klokka 24.00, da amma æ ho, så våkna ho 05.30, da amma æ ho, og så sto vi opp 11.30, og da fikk ho mat...
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Jakob sover godt om natta, og jeg har slutta å vekke han for at han skal få mat..... i går fikk han mat kl 24, så ammet jeg han kl 05.30 igjen, så var det mat klokka 9.30 igjen også er det litt oftere på formiagen, ca hver 2-3 time.....
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 hver 2-3 time om natta... han har snudd døgnet, så han er mer våken om natta... satser på at det går over snart!! klem
Snupidupi Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Når vi skal legg oss i tolvtia så skal ho gjerne ha masse pupp og vær våken... men så søv ho stortsett tel i fem tia... og får pupp også våkna ho i åtte ni tia og skal ha litt meir...
revehalen Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2006 Det e bra det ikkje bare er meg så får lite søvn for tiden da...;D
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 Jeg ammer gjerne i ni-ti tiden om kvelden og da sover Mia gjerne til rundt kl. to før jeg ammer igjen i sju tida. Vekker henne ikke for å amme. Føler meg kjempeheldig som får såpass mye sammenhengende søvn, og har en baby som er godt fornøyd med å sove litt om natten!
Hemmeline Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 Blir veldig lite søvn her også. Ammer kanskje to ganger i løpet av natta, men hun bruker så utrolig lang tid på og sovne igjen. Enda jeg følger rådene med ikke lys på om natta osv...prøver å ikke prate med henne så hun skal vokne mer osv. Men om natta da er hun bare lysssss våken etter amming, og det tar noen timer før hun roer seg... Mens om dagen, da sovner hun ved puppen!!! Håper dette snur seg etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå