Gå til innhold

Lykke Elise


Neste på vei

Anbefalte innlegg

Etter en spontanabort (2 år siden) og en dødfødsel (1 år siden), er jeg endelig gravid igjen. Dersom det blir en jente har vi lyst til å kalle henne Lykke (+Elise etter min mor Else)....... Hva synes dere om det? Har dere noen forslag til fine guttenavn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig alltid tenkt at mine barn aldri skal ha mer enn ett navn, men dersom lykke blir for rart er det greit med en vanlig navn i tillegg...... eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Elise Lykke?

 

(men der er kanskje at jeg har en nabo som heter Sara Lykke... så er mest vant til å ha Lykke som del 2 av navnet).

 

Lykke og Elise er fine navn uansett ;)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

Jeg syns også det er litt vanskelig å si Lykke Elise på grunn av e-ene, det blir litt sånn dokkenavn, "Lykkelise" Da Lykkelise kom til verden... Syns også Lykke er penest med f eks Sofie el et annet navn som begynner på konsonant. Skal vi se:

 

Lykke Sofie

Lykke Marie

Lykke Louise

Lykke Margrete

Lykke Viktoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes Elise Lykke hadde vært fint. Flott og kalle opp etter din mor også er jo hun en stor lykke:) Har selv prøvd i noen år uten å lykkes, så håper vi også snart lykkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si at historien din er veldig trist:( Men denne gangen går det nok veldig veldig bra, mange lykkeønskninger fra meg.

 

Jeg synes navnene du har lyst til å velge er Nydelige og har en fin historie.

 

Jeg har ingen umiddelbare forslag til gode guttenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også egentlig ha Elise Lykke, men klinger det bra eller høres lykke bare ut som et etternavn da? Søkte på gule sider og så at mange hadde Lykke som etternavn..... Så nettop på tv at skuespilleren Jennifer Love Hewitt har Love som mellomnavn, jeg har alltid trodd det var et etternavn. Men det er jo fint alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...