Gå til innhold

Blø neseblod... tegn på fødsel...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier aldri å blø neseblod. Men natt til i går, så våknet jeg av det. hm... og hele gårsdagen var jeg uvel. Vondt i ryggen, og vondt i underlivet... vet ikke hvordan jeg skal forklare det, ikke akkurat nedpress heller - men helller ømme "tak" der nede. Hm... ble faktisk litt usikker på om det var startende svake rier, men jeg aner ikke :) Kjenner ikke noe i dag foreløpig ihvertfall. Håper lillemor holder seg i magen noen dager til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 30 og har en god stund igjen, men har i de siste to dagene følt det helt på samme måte.

Begynte i går ettermiddag med smerter i rygg og i nedre del av magen. Lik "ømme tak" som du beskriver. Ble vondere utover kvelden. Sovnet til slutt og våknet opp med smerter men litt svakere og hodepinne og utrolig vondt i ryggen. Har også blødd en del ut av nesen de siste dagene. Tenkte å se det ann litt da jeg ikke ønsker å være en "hysterisk" gravid med helt vanlige plager. :) Er barn nr. to, men begynner å bli noen år siden sist graviditet og var også yngre da. Så dette føles ganske annerledes og har nok i tillegg glemt en del.

Men har i de siste ukene stresset mer enn hva som er bra for meg grunnet et sykt familie medlem så begynner å lure på om jeg har tatt i for mye. Har jo en del uker igjen. Antagligvis bare kroppen som sier at jeg skal ta det mer med ro....

Men skal innrømme at jeg ble ganske bekymret. Vi får satse på at det bare er"øvnings fase"......

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...