Pregnentos Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Er i uke 35+2 eller bim`s uke 36. babyen min ligger i tverrleie..sparker i siden. Det har den gjort lenge.Snudde seg senest i natt til andre sida igjen.. Har aldri fått noe spark i ribbeina.. Vil at hun skal snu seg snart. Har termin 1 feb.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Tror det varierer veldig, min har ligget ned siden oktober...... men han er fremdeles ikke festet er 36+2 i dag!!
Mrs. Bouquet Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Kan godt hende den ligger med hodet ned alikevel. Min veksler også fra side til side, men hodet ligger ned. Grunnen er at det er for trangt å ligge med ben rett opp og derfor bli kroppen liggende på den ene sida (med hodet ned) og beina til motsatt side. Om babyen ikke ligger med hodet ned i uke 36 skal det vurderes hvilke tiltak som bør gjøres.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Min snudde seg i uke 37
findus Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Kusina mi snudde seg visst ikke før tante var på sykehuset med rier, hun. De på sykehuset var i ferd med å forberede setefødsel - og så plutselig: Svosj, svosj, svosj, tataaaa! Hodet ned og her kommer jeg!
Lilly82 Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Hei! Har termin 1 februar jeg også Min baby har sparket meg i ribbeina i kanskje en måned... men hodet er ikke festet. Spark i ribbeina er ikke no godt
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Hodet til baby'n min er ned, men likevel sparker den ikke i ribbeina min.. (takk og lov) hehe.. sparker til siden i stedet.. og det er jeg gla for!! Så den trenger ikke å ligge i sideleie selv om den sparker i siden. husk at det er trangt der inne og den nå ligger i fosterstilling..
Pregnentos Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2006 så greit å vite da.. kjenner ikke hodet.. så kan jo være den ligger ned. Skal til jordmor neste uke. Håper jeg får vite noe da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå