Gå til innhold

når skal babyen snu seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 35+2 eller bim`s uke 36. babyen min ligger i tverrleie..sparker i siden. Det har den gjort lenge.Snudde seg senest i natt til andre sida igjen.. Har aldri fått noe spark i ribbeina.. Vil at hun skal snu seg snart. Har termin 1 feb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det varierer veldig, min har ligget ned siden oktober...... men han er fremdeles ikke festet er 36+2 i dag!!

Skrevet

Kan godt hende den ligger med hodet ned alikevel. Min veksler også fra side til side, men hodet ligger ned. Grunnen er at det er for trangt å ligge med ben rett opp og derfor bli kroppen liggende på den ene sida (med hodet ned) og beina til motsatt side. Om babyen ikke ligger med hodet ned i uke 36 skal det vurderes hvilke tiltak som bør gjøres.

Skrevet

Min snudde seg i uke 37

Skrevet

Kusina mi snudde seg visst ikke før tante var på sykehuset med rier, hun. De på sykehuset var i ferd med å forberede setefødsel - og så plutselig: Svosj, svosj, svosj, tataaaa! Hodet ned og her kommer jeg!

Skrevet

Hei!

Har termin 1 februar jeg også :)

Min baby har sparket meg i ribbeina i kanskje en måned...

men hodet er ikke festet.

Spark i ribbeina er ikke no godt ;)

Skrevet

Hodet til baby'n min er ned, men likevel sparker den ikke i ribbeina min.. (takk og lov) hehe.. sparker til siden i stedet.. og det er jeg gla for!! :D

Så den trenger ikke å ligge i sideleie selv om den sparker i siden. husk at det er trangt der inne og den nå ligger i fosterstilling.. :)

Skrevet

så greit å vite da.. kjenner ikke hodet.. så kan jo være den ligger ned. Skal til jordmor neste uke. Håper jeg får vite noe da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...