Gå til innhold

Bredere hofter etter fødsel?


*tigerlilly*

Anbefalte innlegg

Flere som har fått brede hofter etter fødselen?

De er så brede at det er vanskelig å finne klær som passer. Får ikke igjen knappen på buksa, men låra svømmer i for mye tøy. Kommer det alltid til å være sånn?? Ganske fortvilet!!! Kikker rundt på andre som nettopp har fått barn, men de ser ikke sånn ut...

 

Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, hadde du sett meg hadde du sagt: "¨åhjelpes, jeg trodde ikke mennesker kunne få så store hofter jeg..*grøss* godt det ikke er meg"

 

Har gått ned et par cm over hoftene og det klarer sikkert du og:) Det finnes ikke snarveier, selv om man liker å håpe og tro det..Vi får pine oss med null godteri og trening en stund og håpe på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte! Buksene er store i lårene, men er ikke sjangs å få de igjen over magen...argh...

Ser så mange unge, syltynne og slanke mødre som nettopp har født som er tynnere enn jeg noen gang har vært.. misunnelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misunnelig ja, det er vel det jeg og er. Fatter ikke hvordan det er mulig. Jeg vil også se sånn ut! Hehe.

 

Hvordan var det med de kiloene som liksom bare skulle renne av med ammingen? Det har ikke jeg sett noe til iallefall! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...