Gjest Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Gutten min har en skikkelig veranda-gom nå. Illerød og hoven som bare det (de 2 midterste tennene oppe). Tennene burde vel bryte igjennom innen et par dager vel ? Han hadde ikke det med de 2 nederste. Han var sutrete og plutselig var de der. I natt var han våken 1000 ganger fra 23.30 til 04 om morgenen. Og i dag så jeg altså at det var hovent og illrødt. Han var også veldig "kjeftete" i går på dagtid og vanskelig å legge (pleier ikke å være vanskelig å legge). Han kjefte-skravlet og var grinete. Måtte underholde han hvert sekund han var våken.
AnonymeAnine Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 De første tennene til sønnen min kom ganske fort ut, men nå venter vi på to til og de har vi ventet leeeenge på! Hjelper ikke akkurat på humøret til noen her i huset. Grinete og sutrete unger er en tålmodighetsprøve, ja... Du smører sikkert på Dentinox og pusser litt ekstra der når du pusser tenner (det klør jo sikkert mye) Det går sikkert over snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå