Gå til innhold

IKM uke 1 - når begynner dere å teste?

Anbefalte innlegg

Vet man helst bør vente til 14 dager etter EL, men har så lyst til å ta en test på morgenurin nyttårsaften... Det er da 10 dager siden EL for min del. Vil tro den med stor sannsynlighet blir negativ uansett, men er jo så spent...

Fortsetter under...

Lykke til til deg også? Har du noen tegn nå på at du kan være gravid? Sitter og kjenner etter nå jeg:p Kjenner noen murringer i korsryggen, er trett (men trett pleier jeg å være hele tiden, hehe:p) og de siste dagene har jeg vært frysen..

Annonse

Hehe... Denne ppen har jeg bestemt meg for mer eller mindre ikke å lete etter symptomer... Gjorde det som en gal sist, og skapte en masse falske forhåpninger for meg selv... Så uten å lete har jeg ikke kjent noen symptomer :)

Har du prøvd lenge?

Det klaffet på første forsøk sist, mistet i uke 12 - og er akkurat i gang med prøving igjen nå. Jeg forsøker også å la være å kjenne etter symptomer, men er ikke mindre spent av den grunn.

ikm er ikke før 7.1, men kjenner jeg meg rett, klarer jeg ikke å vente så lenge. Det sies jo at disse cb -testene han vise positivt resultat så tidlig som 3 dager før ikm. Så vi får se...

Vi må får lage et eget innlegg der vi forteller hvordan det går med testingen;)

Lykke til jenter.

klem

Lykke til til deg også, 2.barnimagen :) Tror nesten jeg må kjøpe meg en cb-test på apoteket om de kan vise tidligere, selv om jeg har 10 tester eller noe fra billigtester hjemme.... ;) Utålmodige meg!!! :D Har lyst til å teste hver dag jeg... :P

Annonse

Har bestilt en 3-pakning med digitale cb-tester fra billige-tester.no.

Sjekka akkurat mailen, der stod det"ordren er sendt", så da har jeg dem klare til neste uke:)

Får se om vi klarer å holde oss til ikm da... lite trolig her hvertfall, siden jeg har 3 tester;)

Du får gi beskjed hvordan det går:)

Jeg temper og det har ikke vært noen temperaturstigning som skulle tilsi EL. Jeg har noenlunde regelmessig mens, så når jeg nå har nådd dag 21 er det vel bare å vente på TR tenker jeg. Vet ikke om det har skjedd så ofte før, for jeg har ikke tempet regelmessig mer enn siden juni, men EL uteble forrige måned også. Jeg hadde SA i oktober, fikk EL ca 3 uker etterpå, og siden har jeg ikke hatt EL ser det ut til. Har vel noe med SA å gjøre kanskje.

jeg har også ikm den 7 januar og har kjøpt meg både strimler og cbdigital så jeg kommer sikkert til å teste meg hver dag etter nyttårsaften kjenner jeg meg rett! har veldig vondt i puppa og kjenner murring i magen! prøver å ikke ha for store forhåpninger for da blir jeg så lei meg hvis jeg ikke er gravid! men vi får krysse fingrene jenter!!!

Hei alle sammen.

Har IKM 6 jan. har ikke tenkt og teste før det er gått ett par dager over, bortkastet test ellers. Har ømme pupper, fikk det 6 dager etter EL. Det er jo ikke bare tegn på graviditet, men kan også være den hersens tanta, så jeg smører meg med en dose tolmodighet og setter ikke håpet for høyt, blir bare så vondt og lande:) Tvi tvi alle sammen, ønsker alle lykke til og håper vi går inn i det nye året med spire i magen alle sammen.

Hvordan har dere ømme pupper ???

Jeg spør fordi jeg kan ha ømme brystvorter og være sår fra EL til IKM, men de to siste syklusene har jeg også fått "tunge" og harde bryster. Tror jeg var befruktet sist pp men at spiren ikke fikk festet seg og håper derfor at de tunge puppene kan bety en befruktning ??? Hva tror dere ?

Andre som ser forskjell på sine nå ? ( det er faktisk så synlig at mannen kommenterer det... fått kløft, liksom.... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...