Gå til innhold

Til dere alle som er redd for at ting skal gå galt! =) Jeg er snill=)


ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Hehe..Hei dere..jeg er strax 20 uker på vei med TO gull...jeg husker veldig godt fra min egen tid her på 1tri..det var alltid så mange som var redde osv..jeg var aldri noe redd egentlig..jeg blødde 2 ganger de første 12 ukene..men gikk kjeeeeempe bra det=) jeg blødde åsså en god del i uke 15..men gikk bra det å=) hehe..

 

det jeg vil si er: slapp av...kos dere... ikke tenk på dette med sa..blir jo ikke noe koselig hvis dere gjør det..jeg tenkte at hvis jeg får en sa,er det fordi mitt lille embryo ikke er levedyktig..og alle vil jo ha en levedyktig baby..så naturen/kroppen ordner opp i dette selv..egentlig ganske utrolig..og det vil jo si,at man må prøve på nytt,(trist såklart) men gjør det med glede=) for det er jo så fantastisk alt dette-.

 

mange bruker laaaang tid på å bli gravide,men jeg tror at man ikke blir gravid før kroppen er klar..

 

håper dere alle kan slappe mer av til dette med sa og kose dere hele tiden..

 

klem meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk for et koselig innlegg!!!

Blør litt i dag, men kjenner ikke noen "vondter", så jeg orker ikke å tenke så mye på det.

Så ja, jeg skal slappe av og egentlig bare kose meg til det motsatte er bevist. Har samme innstilling som deg i forhold til å abortere, men vil jo helst ikke at det skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig innlegg, Maria!!!

Vi bekymrede på 1.trim. trenger den oppmuntring vi kan få fra dere på 2.trim. :o)

 

Ha en fortsatt flott romjul!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er snill du : )

 

Jeg har blødd i 2 uker nå. Begynte ikke før jeg var hos legen/gyn, men etter det så har jeg blødd siden. Har vært på kontroll på gyn.poli på sykehuset og da hadde det vokst og de fant også hjerte. Det var en utrolig følelse. Er selvfølgelig skeptisk ettersom jeg synes jeg blør mer og mer. Friskere blod er det også. Men blør aldri mer en ett truseinnlegg til dagen.

Skal på kontroll fredag 5. jan. igjen og NÅR alt går bra da så skal vi fortelle det til alle vi møter på vår vei :D

Er 11+2 i dag.

 

Ettersom jeg enda er litt redd er det godt å få slike trøstende og betryggende ord fra deg! : )

 

Takk Maria og lykke til med dine to søte små! Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig! jeg tenker ikke på ma/sa engang. Sender bare varme tanker til magen min og elsker den lille allerede. Jeg VET det skal gå bra og det er den eneste tanken jeg bruker energi på;)

Håper dere andre klarer det også;)

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for positive ord =O)

 

jeg har faktisk ikke bekymret meg så mye over sa/ma.. men har begynt nå de siste dagene å lure på om det fortsatt er to der inne =/

har ikke blødd en dråpe, men har hatt vondt i magen, men mest stikkinger,.. sikkert livmoren som strekker seg :)

er ikke lett å ikke tenke tanken... men prøver så godt jeg kan å sende varme tanker jeg også til de små der nede :)

skal på ul på tirsdag.. gruer meg og er spent ..

 

men lykke til med babyene dine maria med tvillinger.. kos deg du å =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,er nok livmoren som vokser..husker de stikkningene..jeg har hatt mange rare mage smerter..hehe..i stad hadde jeg sånn vemmelig hold..men alt er jo bra..så da er det jo greit..du kan nok slappe av..de lever nok begge to..var litt redd det jeg å faktisk..vil jo ha begge to nurka lissom..hehe=)

 

takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...