*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Syklusen min ble litt forskyvet etter pilleslutt... Og vi som skal ha fest på nyttårsaften Hehe.. Det blir nok å lure i glasset litt alkoholfritt uten at de andre ser hva jeg drikker Hvor farlig er det egentlig å ta noen pils om jeg ikke vet ennå?? Folk vil fatte ugler i mosen om JEG ikke drikker på min egen fest Folk lurer allerede fordi jeg ikke har drukket noe i jula Hehe.. *flink* Og vi SKAL holde det hemmelig frem til jeg vet at jeg er gravid... Noen tips???
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Skjent opp i galsset som vanlig, men bare "nipp" til glasset - ingen som legger merke til det, jeg lover. Også bytter du glass med samboeren din, slika ta han drikker din del (ja, han blir full!!!). Ellers er det smart å ha alkoholfritt øl eller alkoholfri rødvin tilgjengelig, slik at du kan veklse litt og drikke dette. Jeg har snakket med jordmor om dette, og hun har sagt at det ikke er farlig å ta et glass vin eller to til maten i denne fasen. LYKKE TIL (du kan jo prøve å teste på nyttårsaften også)!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Takk for godt svar ) Jeg er nødt til å teste på nyttårsaften, er den positiv da, så holder jeg meg selvsagt helt unna.. Men det med nipping og bytting høres veldig bra ut Hihi!! Får håpe folk blir fort fulle, så ser de ikke at slurkene mine er uhyggelig små Takk for lykken, og godt nyttår
Noddy78, en av hver! Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Ja nå er det ikke lenge igjen for deg! Men desverre er de dagene der de lengste i hele syklusen... Så flink du er som har holdt deg hele julen! Jeg er også måteholden, selvom jeg har tr nå, like greit å ha en sunnest mulig start for et evt nurk! Planlegger selv å ha bursdagsfest 4 dager etter neste ikm, så kan bli spennende å se om jeg drikker eller ikke! Da vil jo plutselig hele gjengen vite det i såfall! Lykke til med lureriet!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 Hei hei Noddy Så ikke svaret ditt før nå jeg.. At de dagene er lange er det ingen tvil om!!! *puh* Dessuten tror man at alt som kan virke unormalt er tegn på graviditet Hihi!! Ja, det er viktig å ha et relativt sunt liv når man vil bli gravid.. Alkohol er jo noe av det minst sunne man kan helle i seg, så like greit å være måteholden.. Flinke vi ) Ja, dete lureriet kan bli spennende... Mine venner pleier å være meget observante, så det er bare å kjøre på hehe...
Noddy78, en av hver! Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Nå snuppa!?! GODT NYTTÅR! Hvordan gikk det med festen? Og ikke minst hvordan gikk det med TESTEN?!?!?!? Var skikkelig spent da jeg kom på jobb i dag, men finner ikke noe oppdatering fra deg her.... Vi er igang med uka, skal være en uke til el ut ifra mine beregninger, begynner å teste ca torsdag tenker jeg, skal bli spennende å finne ut når jeg egentlig har el! Krysser fingrene for at du har kommet deg over på 1.tri! Klem
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2007 Heya ) Godt nyttår til deg og!!! Hadde du en fin nyttårsaften?? Min gikk veldig bra Jeg tok meg noen glass vin, og det gikk helt fint MEN- testene mine er negative.... Og ingen TR.... Pån igjen *murr* Så jeg blir nok her hvor jeg er, på Bli Gravid.... Tør ikke håpe på at det er testene som lurer meg, vi får heller fullsatse på 3 pp Da S K A L vi klare det!!! Lurer på om syklusen min fremdeles er i ubalanse.... Kjedelig og ikke vite... (( EL denne uka ja? Spennende!!! Da er det bare å kjøre på da hihi!! Min får ihvertfall ikke ha en kveld for seg selv neste gang jeg har EL >) Nyttårsklem***
Noddy78, en av hver! Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Å så irriterende! Mye bedre faktisk at den kommer når den skal hvis den har tenkt å komme likevel! Jeg burde ha el om 5 dager ca og så ikm 22. jan. Har bursdag 29. januar så det hadde vært en finfin gave! Håper tr ikke har tenkt å komme hos deg og at du bare ikke produserer nok hcg ennå! Krysser fingrene vet du! ;-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2007 Ja, du får håpe for meg du, for jeg tør ikke Oioioi, det er jo uten tvil den beste gaven du kan få!! Kanskje spiren bare har holdt seg unna fordi den ville gi Mor den beste bursdagsgaven??? )) Hi *klem klem*
Noddy78, en av hver! Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Det hadde vært veldig hyggelig av Spiren! hehe Men må innrømme at jeg har skrudd ned forventningene mine en del hakk. Ble jo helt fortvilet de to første gangene og klarte ikke tenke på annet, nå er jeg i full gang med studier ved siden av jobben og har et forloveroppdrag å skjøtte om 6 mnd også, så nå skal jeg fylle hodet mitt med andre ting så skal vi se hva som skjer! Du må holde meg oppdatert, er innom her gjevnlig bare for å følge med, men er ikke like aktiv som før. *klem*
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2007 Hehe.. Skal du være mindre forventningsfull er kanskje ikke dette rette stedet å være på, nei Jeg skal holde deg oppdatert jeg, så godt jeg kan Skal endelig bestille internett hjemme nå, så det blir litt lettere å få kontakt med Bra å ha noe å fylle hodet med Jeg studerer musikk ved siden av jobben, skal gå inn i meg selv nå og få en fullstarter der igjen.. Sliter litt med motivasjon for det meste om dagen, jula gav meg en liten knekk gitt
Noddy78, en av hver! Skrevet 3. januar 2007 #13 Skrevet 3. januar 2007 Huff da! Jeg fikk faktisk masse motivasjon i julen, har lest hele romjulen! Men det var kjipt å få tr kl 08 om morgenen 24. og sitte og ha vondt hele kvelden fra ca 21 til to dager etter, ble helt slått ut, blir jo bare værre og værre for hver gang nå kjennes det ut som. Men nå kan jeg teste el fra imorgen, så da er jeg igang igjen, har notert ned alt av symptomer jeg hadde siste to pp så hvis jeg får det igjen kan jeg avskrive det som tullball istedenfor å gire meg opp og bli superskuffet! Deilig med musikk! Jeg spilte mye piano før, men læreren min tok desverre livet av seg og jeg har vel ikke spilt noe særlig siden, var en knekk kan du tro! Hva spiller du? Eller studerer du musikk teoretisk? Kanskje jeg skal begynne å spille igjen? Få ut litt frustrasjon over anti positive tester?!?! Keep smiling ;-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. januar 2007 Vil du ikke dele litt av den motivasjonen med meg da?? ) Jeg er så lei av å være lei!!!! Min beste terapi er musikken, så det vil jeg absolutt anbefale deg å gjøre! Jeg synger opera, og studerer musikkteori )) All min frustrasjon får utløp når jeg synger.. Det er herlig!! Samboeren min ville prøve og bli gravide ikveld fordi jeg er så deppa... Hehe.. Søte kjærsten min har ikke så peil på EL og det der nei Da måtte jeg le litt av ham Jaggu kan de få oss til å smile Nei, da er min arbeidsdag snart over.. O lykke Ønsker deg en fin kveld!! Og lykke til på EL-jakt imorra Klem klem**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå