Gjest Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 og har det god effekt mot hard mage.. hun sliter litt med å bæsje nå etter at hun begynte å få morsmelkersatattning, da jeg mistet melken....
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 supert, takk for svar.. da prøver jeg det i dag.
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Dersom hun har forstoppelse kan du gi en hel t-skje i hver flaske frem til hun får bæsje nå- deretter prøve deg frem med enten morgen og kveld eller annenhver flaske eller en halv t-skje i hver flaske. Noen må faktisk ha litt malt i hver flaske Min lille gutt får også mme og får en t-skje i annenhver flaske Fikk beskjed om dette av helsesøster -lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har gitt det helt fra fødsel. En t-skje i hver flaske høres veldig mye ut til en på 7 uker. Så små babyer spiser ikke fulle flasker. Jeg vil heller si 1-2 ts i døgnet. For mye malt kan gi mageknip og diarè.
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Jenten min er 7 uker og har fra 3 uker av fått malt i melken ved hard mage... HS sa 1/2 ts morgen + 1/2 ts kveld. Viss dette ikke hjalp kunne jeg øke til 1 ts fordelt på 2 måltider i løpet av dagen. Dette ble faktisk for mye så hun fikk altfor løs mage... Bare prøv deg fram du, men ville nok ikke gitt mer enn 2-3 ts per dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå