Gå til innhold

Hva er det som lager slik smerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske å ha hatt dette før på denne tiden i mine to andre svangerskap, men kanskje noen andre kjenner seg igjen?

Noen ganger, veldig sjeldent så kommer det en slags smerte på skrått ovenfor navlen. Det er ikke sidebåndene for det er anderledes, sidebånende er mer en kjapp og intens smerte som kommer når jeg strekker meg eller snur meg brått, dette her kommer når jeg sitter i ro eller bare så vidt beveger meg. Det minner litt om ut i 3.trimester når babyen vrir/sparker hardt mot et ømt punkt på magen slik at man skvetter til og det gjør vondt på en måte som minner litt om blanding mellom å få et støt og dunk i siden. Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det... Problemet er jo at det kan vel ikke være babyen? Den er jo ikke så stor, jeg kjenner spark, men ikke SÅ kraftige, og ikke ligger h*n så høyt oppe heller (men kanskje når jeg sitter sammenkrøllet så kommer livmoren høyre opp?). Noen som kjenner seg igjen eller aner hva det kan være? Har opplevd det en 3-4 ganger siste uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...