Gå til innhold

Har dere begynt å kjøpe inn babyting?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet at flere i 2. trimester har kjøpt endel. som da er 4-5 mnd på vei. vi titter og er bestemt på å kjøpe vogn og seng hvis vi kommer over et skikkelig knalltilbud på det vi har sett oss ut. ellers er dette 2. mann, sp jeg har endel klær og tepper, sengetøy osv fra henne, så jeg venter til etter orinær UL før jeg kjøper slik. fødte 4 uker før tida forrige gang, så føler det er greot å bli ferdig i god tid;-)

Annonse

Sist kjøpte vi inn dette helt i slutten og det var egentlig like greit. Man blir fort mer utolmodig når tingene kommer i hus merket jeg.

Denne gang har vi alt fra før. Tror ikke det er mye vi kommer til å trenge nå, men tar det etterhvert.

jeg tok frem gravidklærne mine fra forrige gang i går og vasket de. var en bekreftelse ovenfor meg selv at jeg selv tror og mener dette skal gå bra. på lik linje med at jeg ble anbefalt å tillate meg selv å kikke på babyklær i butikkene. gjorde godt egentlig, for i dag, når jeg sitter med mammatoppen min, er jeg mye mer innstilt og sikker på at dette faktisk skal bli et flott velskapt lite barn;-)

Jeg har gitt alle mine gravidklær til Fretex, fordi jeg var overbevist om at jeg aldri kom til å gå gravid igjen. - Men den gang ei....

Må ut å shoppe igjen. Og jeg kommer til å kjøpe babyundertøy selv om jeg bare er 8 uker på vei. - Bare fordi jeg har så innmari lyst.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...