Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 ble 1 år i slutten av desember , begynner i barnehage 2 uke i januar.. er vel ikke noe å søke kontatstøtte for det?
@stronauten med 3 små Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Nei, man får kontantstøtte fra mnd ETTER barnet ble 1 år
krabbetrollet Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Og kontantstøtten øpphører mnd ETTER barnet har begynt i bhg. Du kan altså søke om å få kontantstøtte for januar.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Kommer an på om hvor stor plass du har i barnehagen. Du har rett på deler av kontantstøtten, dersom barnet ditt ikke går fullt i barnehagen. Satsene finner du isåfall inne på NAV sine sider
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 men det blir bare 8 dager , ja og så minus helger da! hihihih... det minker på dager da, når jeg ser litt på kalenderen! røsket med meg søknad om kontantstøtte og tenkte ja det må jeg jo ha nå når han er 1år, meeeeeeen..... får vel ikke mye jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå