miss_chica Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Jeg venter fortsatt på tr.hadde ikm på tirsdag, så om ingen teit tante kommer tar jeg en test på nyttårsaften regner jeg med. Hadde masse småsymptomer før, men nå bare fryyyyyser jeg og har ømme pupper. Kanskje det er fordi det er så kaldt ute, eller fordi tr er på vei, eller fordi jeg er gravid..ikke greit å si. Vi får se =)
Mumme82 Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Ja jeg skal teste i dag. Er 8 dager over IKM, men tror den blir negativ likevel. Testet den 23 og den var negativ da. Skal reise bort i morgen, så tar en test for sikkerhets skyld.
miss_chica Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 ååå..så spennende! hold meg oppdatert da!
To under Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Hvor raskt kan man vente "symtomer"? Vi hadde sex på 25. des rett ved eggløsning. Har vært uvell de to siste dagene og begynner nå å "angre" på at jeg har prøvd å bli gravid.... Hadde glemt hvor uvell man kunne bli;-)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Tror du må være uvell av noe annet, svært uvanlig å få svangerskapskvalme så tidlig - egget har mest sannsynlig ikke rukket å feste seg enda.
melkekua™ Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Egget fester seg 6-8 dager etter eggløsning, så er kanskje litt tidlig med å bli uvel! Men man skal aldri si aldri ) Håper det sitter en spire for deg Augustbarn og alle dere andre som skal teste idag!
To under Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Åh det var bra! Jeg var redd for at jeg ville bli like kvalm denne gangen, men da er det fremdeles håp om å slippe unna... Er nok bare all julematen;-)
Mumme82 Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 Ja, kjempe spennende, men har ikke internett hjemme (er på jobb nå), og kommer ikke tilbake før 4 januar. Men tror den er negativ likevel, har hatt litt kluss med syklusene før, men trodde det hadde ordnet seg nå da..
To under Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 Beklager... så nå at dette er et forum for de som "strever med å bli gravide". Det gjelder ikke meg enda ihvartfall...Håper ikke jeg fornærmet noen med mine trivielle problemer...
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 Tror ikke noen blir fornærmet, her er det lov å ta opp alle "problemer". Må likevel medgi at jeg som har mistet en liten spire tenker at kvalme hadde vært en liten pris å betale. Uten at det gjør problemet noe mindre for deg. Lykke til videre, håper du slipper den verste kvalmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå