Gå til innhold

Nærmer det seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har termin 2 januar (altså har jeg 5 dager igjen..)

Og nå de siste 2-3 dagene har jeg hatt MAAANGE kynnere hver dag.... og de blir bare sterkere og sterkere hele tiden... er dette tegn på at det nærmer seg?

Jeg har ikke lagt merke til noen slimpropp, blodspor eller rier enda...

Men håper noen av dem som har født kan fortelle meg at dette er tegn på at jeg vil føde nå snart.. at jeg ikke må gå overtid...

noen som kjenner igjen noen av "fødetegnene"?

Tuuusen takk på forhånd ;)

ps. vet det er umulig å forutsi nøyaktig når hun kommer, men lurer altså her på da om noen kan fortelle meg om det finnes noen tegn på at det er få dager igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke det finnes noen sikkre tegn før fødselen starter. Mange ting som folk sier kan tyde på at ting er på gang, men likevel kan det ta flere uker.

Det er veldig frustrerende. Selv har jeg hat regelmessige kynnere av og på i over 3 uker. På det meste har jeg hat 23 timer med regelmessige kynnere som på slutten kom med 4 minutters mellomrum. Skulle jo tro noe var på gang da, men det er en uke siden i morgen. Det stoppet opp den gangen også. Venter fortsatt og er nå 4 dager over termin.

Beklager at jeg ikke kan være mer positiv. Kan jo likevel hende at du føder snart :-)

Skrevet

Jeg har også masse kynnere nå. Har omtrent ikke sovet i natt pga de. Mye utflod og.... Jeg har født før, men siden jeg ble satt p drypp da og med en gang fikk tette og veldig kraftige rier, vet jeg liksom ikke helt hvordan det skal starte... Hva er kraftige kynnere og hva er rier? Vil jo egentlig "vente" med å føde til 2007 også... 7 dager til termin nå.....

Skrevet

Jeg har ogdå termin 2 januar. øg ønsker vel egentlig å gå til 07 nå...

Kan desverre ikke hjelpe deg med tegn, er førstegangs selv. men har også hatt mye kynnere av eg helt annen art de siste dagene... i går kveld var jeg sikker på at noe var i gjære, men det var bare litt løs avføring... følte meg litt snytt da. fikk sånne skikkelige tak i magen som ble stein hard samtidig som jeg fikk ganske vondt ja... men det ga seg så fort jeg hadde vært på do...

kjedelig...

Skrevet

jeg husker jeg skulle ønske noen fortalte meg på forhånd at det kjentes i ryggen og ikke foran.. Jeg var ikke forberedt på HVOR det skulle kjennes. Og så trodde jeg det skulle være verre.. Men husker vel at jeg våknet av at magen var litt annerledes.. Som om den hadde forandret seg mens jeg sov, liksom...

Dette, mitt tredje svangerskap, er totalt annerledes fra de andre, og nå har jeg hatt endel sterke kynnere.. Men jeg blir ikke stresset eller redd av de, for jeg vet at når DISSE sitter bak, i korsryggen- da er det et tegn for MEG på at min fødsel er i gang.. Og da må jeg ut og gå.. Gå masse. Og ned i badekaret, god film og varme deilige mannehender på ryggen...

Jeg må være syk- jeg GLEDER meg til fødselen, jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...