Gå til innhold

Endelig kommer kreftvaksinen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og selvfølgelig så er det ingen korupte "eksperter" som er betalt av Merck (vaksineprodusenten) for å få "litt fortgang på troverdige resultater".. til og med ikke sjefen over alle sjefer i kreftreegisteret har fått noen grunker til overs fra Merck:-)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=142546

sikker den eneste mannen som er i lomma på disse selskapene:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er de sikkert ALLE sammen!

KOP!

Skrevet

Mulig du synes det er helt ok å ha denne "betalingen eller gaver" til venner innen viktige posisjoner.

kop.

Skrevet

whooops:-) Ser jaggu ut som forskningsjefen over alle sjefer fra Sintef i Trondheim også har fått noen grunker fra Merck:-) Tåpelige foreldre som stoler på disse korupte svina:-)

Skrevet

....og så er det jo litt morro at dette er et virus som statistisk sett finnes hos 80% av befolkninga over 40, 50 % over 25 år etc...... i det hele tatt er det nesten umulig å ikke ha vært eksponert for det uten å ha levd i sølibat......og ikke veldig mange som utvikler kreftsymptomatologi i den store sammenhengen.......

hva blir det neste vi skal skånes for............soppinfeksjon??

Skrevet

........også er det jo utrolig festelig å lese innlegga dine "dryppert"........godt sånne "samfunnspatogener" som deg har overlevd vårt omfattende vaksinasjonsprogram.....du er utrolig velinformert......keep up the good work!!!!!!!!

Skrevet

VELINFORMERT! Ha, ha, den var god!

Han har i hvertfall ikke forstått innslaget om denne saken på TV, der ledelsen i Sintef ble intervjuet, på samme måte som jeg forstod det! Det var EN FORSKER fra Sintef som tok imot honorar, noe ledelsen ved Sintef TOK AVSTAND FRA! Det brøt faktisk med reglene hos Sintef!

JEG oppfatter denne saken som et tegn på at bransjen faktisk rydder opp i korrupsjon, og at det finnes noen få negative tilfeller. DERE oppfatter det som et "bevis" på at hele bransjen er korrupt! Ha, ha! Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å fungere i samfunnet i det hele tatt, hvis dere går rundt og tror at ALLE er korrupte! Hvis dere tror det, må dere bare melde dere ut, flytte ut i ei hytte i skogen og leve fra hånd til munn. Er ikke det tryggest?

Skrevet

.....tja hvorvidt vaksineindustrien er en korrupt eller ikke er vel neppe noe stort og vanskelig spørsmål....at denne industrien har pumpa kvikksølv, aluminium og formaldehyd inn i barnekropper i flere tiår.....stort sett uten å ha tatt konsekvenser av det sier jo heller ingenting om den makten de har.....og at det heller ikke finnes videre god dokumentrasjon for "sjappas" produkters effektivitet trenger man jo heller ikke ta hensyn til..... jeg trenger ikke lese om en "stakkars" synder ved sintef for å mene noe om dette (...ei heller om den skinnhellige offisielle politikken dems).....det finnes et par andre grunner for mitt standpunkt.....men takk for tipset!...."fra hånd til munn i skogen høres spennede ut det!!"

Skrevet

.....det er ikke det at jeg ikke har respekt for litt sunn samfunns/system-patriotisme.....og man skal vel til syvende og sist ikke se bort i fra at det dingler ei gullklokke langt der framme som takk for lang, tro og loyal tjeneste, tittulert; forsøksrotte nr 1937252533839....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...