Agne Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Tenk at det går an, halvveis inn i den 19. pp. Like optimistisk, men kanskje noe desillusjonert? Ikke vet jeg, men nå er jeg utålmodig ja. Husker for et år siden, da var jeg bra sikker på å ha fått innen jul. Shit og har ikke engang vært i nærheten av å få en pos. test. Det som er nytt er imidlertid denne akupunkturen jeg går på. Eller nytt og nytt, har jo gått der i 10 uker, nå kan jeg snart begynne å håpe på undre etter all behandlingen jeg har fått. Hun har i allefall fått i gang el og gjort syklusene mer stabile. Det er nesten uvirkelig dette prosjektet for meg blitt. Jeg tenker bare på å bli gravid, håper og drømmer om det og blir så glad nåe jeg kommer meg inn hit en sjelden gang. Da ser jegjo at det ikke er jeg som er gal. Det er godt for meg det. Huff, jeg føler at tiden raser avgårde og ingenting skjer. Jeg må snart klare å bli gravid for ingenting fungerer for meg før det skjer, slik føler jeg det. dataproblemene mine vil ingen ende ta og derfor er jeg så lite her inne for tiden. Øyner imidlertid en løsning på det snart. Kjære Nungo foren glede stor, du gir oss alle håp. Horatio, så glad jeg erpå dine vegne, godt at dere finner tilbake igjen. Ønsker dere alle en fortsatt god jul.
Agne Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2006 unnskyld, nungo, jeg hadde lest feil, for det var jo nicco som var heldig. Stress fører til idiotiske felitagelser, jeg mente ikke å gratulere deg. Nicco, du er en heldiggris!
nungo Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Det er greit det :-) Skulel selvsagt ønsket det var grunn til å gratulere meg, men.... Koselig å se deg igjen, Agne. Jeg også begynner å kjenne at dette sliter på meg og at jeg tro mindre og mindre på at vi skal lykkes. Det er nå 1 år siden vi begynte med prøving på nr. 2 - hadde aldri trodd det skulel gå slik, men livet er uforutsigbart må vi bare konstatere. Nå setter jeg min lid til 2007; jeg er ennå ikke så gammel at jeg stresser men årene mellom nr. 1 (som er 3) og nestemann begynenr å bli mange; jeg hadde liksom håper på to tette, men det må jeg gi opp. Lykek til Agne; jeg håper vi begge lykkes i året som kommer.
chianti70 Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Vi er flere som strever, - en mager trøst selvfølgelig. Håper det beste for deg og oss andre i 2007! Så bra at du har fått igang EL og fått en mer regelmessig syklus! Et langt stykke på veien! La oss være optimistiske!
trollet66 Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Det er nok håp for oss alle!!!! Selv om man blir litt desillusjonert underveis noen ganger! Vå yngste er blitt godt og vel 5 år gammel, og jeg begynte etterhvert å bli ganske sikker på at det ikkek skulle bli fler. Endelig ble jeg gravid da for 3 år siden, og det endte i en MA(uke 12 men fostert hadde nok stoppet rundt 6-7), så skulle det gå 2 1/2 år igjen før jeg ble gravid på nytt, og da var det BO, noen mnd etter ble jeg gravid på nytt med SA i uke 5 +1. Svært kort tid etter SA ble jeg igjen gravid, og nå er jeg 9 +5 og krysser det som kan krysses!!!! Jeg klarer ikke å glede meg ennå, selv om ting så langt kjennes bra. Men jeg er jo så livredd fr å få et nytt slag i trynet når som helst. Skal tilbake til kontroll 17.jan, synes egentlig det er for lenge til Fikk nesten litt panikk j jula da kvalmen forsvant, men så her jeg jo lest at det er ganske normalt i uke 9!!! Kan være litt uggen ennå, men ikke så intenst, men da blir jeg jo nesten lettet!!!! Skal ta duo test i Bergen i januar, er veldig spnt på det også! Nungo, jeg hadde også håpet på to tette, men det gikk jo heller ikke!!!! Har jo også en på snart 16, med en annen far. Krysser fingre og tær for at 2007 bringer mange nye store mager og beleiskiftarbeidere på disse sidene!!!!! Godt nyttår til alle!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå