Gå til innhold

Juni: Hvilken str. bruker dere i sokker til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror Mathias har stoooore føtter...han har brukt str. 9 mnd- 1 år (H&M) i ca 1 mnd nå...han r jo bare 6 mnd nå liksom...altså...d r ik d at d bekymrer mg...men lurer jo litt på om dette er normalt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også undret meg litt over om Elvira har skikkelige pailabber, for størrelsen har aldri tilsvart alderen hennes. Nå husker jeg ikke hvilke str hun bruker, men større enn 6 mnd er det i hvert fall :)

Skrevet

hva er det i størrelse da? min bruker 19 trur jeg....

Skrevet

Syns også at Teodor har " store " føtter.... Men bedre med litt store sokker, enn akkurat passe. Syns de forskjellige sokkene, type og stoff, butikk, varierer veldig. Nå bruker vi hovedsakelig 4-9 mnd fra H&M.

Skrevet

Hmm.. Det vet jeg neimen ikke :) Trooor det er 4-9 mnd eller noe.. Eller.. hmm.. nei vet ikke jeg, har kjøpt lite sokker til Mathias! Har fått sokker hver gang vi har møtt mormora hans så vi har bestandig nok sokker hehe

Skrevet

Tassen min også har store føtter har brukt strl 9mnd-1år (19-22) sida han var 4mndr.. bruker det enda da så dem har stoppa opp med voksinga for en stund..

tror det er normalt jeg... Jeg og typen har alltid hatt store føtter så han har da litt å slekte på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...