Gjest Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Tror Mathias har stoooore føtter...han har brukt str. 9 mnd- 1 år (H&M) i ca 1 mnd nå...han r jo bare 6 mnd nå liksom...altså...d r ik d at d bekymrer mg...men lurer jo litt på om dette er normalt?
~Endorfina~ Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har også undret meg litt over om Elvira har skikkelige pailabber, for størrelsen har aldri tilsvart alderen hennes. Nå husker jeg ikke hvilke str hun bruker, men større enn 6 mnd er det i hvert fall
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 hva er det i størrelse da? min bruker 19 trur jeg....
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Syns også at Teodor har " store " føtter.... Men bedre med litt store sokker, enn akkurat passe. Syns de forskjellige sokkene, type og stoff, butikk, varierer veldig. Nå bruker vi hovedsakelig 4-9 mnd fra H&M.
Anonym8579 Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Hmm.. Det vet jeg neimen ikke Trooor det er 4-9 mnd eller noe.. Eller.. hmm.. nei vet ikke jeg, har kjøpt lite sokker til Mathias! Har fått sokker hver gang vi har møtt mormora hans så vi har bestandig nok sokker hehe
Chatzy Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Tassen min også har store føtter har brukt strl 9mnd-1år (19-22) sida han var 4mndr.. bruker det enda da så dem har stoppa opp med voksinga for en stund.. tror det er normalt jeg... Jeg og typen har alltid hatt store føtter så han har da litt å slekte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå