Go`mamma`n... Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Har hatt vondt i benet(innsiden av låret) siden lille julaften. I dag har det kommet en rød/rosa stripe der oxo..........Noen som vet? Første jeg tenkte på var ; blodpropp........men da hadde jeg vel vært syk?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 sikkert ikkje noe og være redd for, men er du bekymra går det ant og ring jordmora eller lege og spør... er det ikkje strekkmerker da?? jeg har det på låret....
Go`mamma`n... Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2006 Ikke noe strekkmerke.......Beinet er vondt/ømt å gå på oxo........
Divinity Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 sånn har eg hatt det også. Både i bein og armer. Varer noen dager.. aner ikke hva det er. Men, så lenge det går over går det vel bra For min del ble det verre når eg strøk/masserte de ømme områdene. eneste som fungerer er å holde foten mest mulig i ro et døgn eller to. Så om det er det samme er det det beste rådet jeg kan gi deg. Håpe det går fort over. Lykke til.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Har du feber, da?? Hadde en kjæreste som fikk det en gang pluss feber og han hadde fått blodforgiftning... Kom av en infeksjon han hadde fått i et gnagesår. Men jeg er IKKE lege, har ikke peiling. Men han hadde den røde stripen. Kanskje du burde ringe legen for å høre i morgen tidlig hvis det ikke har gitt seg? Er jo helt sikkert ikke noe farlig, men så slipper du å gå og bekymre deg.
1jente+1spire Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Hei! Ikke for å gjøre deg enda mer bekymret men du trenger nødvendigvis ikke være mer syk for å blod propp..., men etter hvert vil foten bli håven...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. desember 2006 #7 Skrevet 27. desember 2006 Huff føler at jeg skremte deg, jeg! SIKKERT jeg som tok feil!! Bare fordi du nevnte den røde stripa- Sorry:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #8 Skrevet 28. desember 2006 er ikke den røde stripen eventuelt et tegn på blodforgiftning og ikke på blodpropp? det er vel s ftor forskjell på det!!!! sier ikke at HI har det altså.....
Go`mamma`n... Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2007 Nå er jeg tilbake.......For et styr det har vært. Jeg var jo redd....Og det viste seg at jeg har en blodpropp i låret.......På sykehus...Sprøyter.......Å, herregud.....Ja, nå vet dere hva som feilte meg.......Godt nyttår, forresten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå