Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Ser det er noen her i en tråd lenger ned. Dette er ei vogn jeg vurdere å kjøpe, så lurte på hvorfor dere ikke ville hatt den? Burde jeg velge noe anna kanskje.
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har den,(edge duo)og er superfornøyd.Men den er tung,så nå som gutten er blitt større har jeg investert i en letterevogn,men selger ikke edgen min,det er den for god til....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Jeg var en av de som uttalte meg lenger ned. Syntes den er kjempefin som bagvogn(men ikke de bagene med tau-ting på,god plass og ungen ligger kjempe godt! men blir for tung og uhamslig som sportsvogn. Egentlig på lik linje med simo og brio.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 "Den"? Det finnes mange Emmaljunga-vogner.. Om dere ikke liker én modell betyr jo ikke det at ALLE Emmaljunga-vognene er sånn.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Som sportsvogn veier jo emmaljunga'n nesten 10 kg mindre enn simo og brio da, så det var jo litt skeiv linje. ihvertfall city'n.
ME :) Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Jeg ville ha en trehjuling som var lett å svinge med, pluss at jeg så etter en litt nett vogn, slik at jeg faktisk kom til å bruke den som sportsvogn også. Ser ikke poenget med å legge penger i en duo/kombi-vogn hvis den er så stor, tung og klumsete at man kjøper ny sportsvogn alikevel... Jeg endte opp på TFK Joggster Twist og er SUPERfornøyd!
Da HarViTreUnger Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Har selv aldri vurdert noen av disse store "drågene" fra Emmaljunga, Brio etc. Men her jeg bor er det ikke så hard vinter og lite sne så da har man jo flere å velge imellom.
snartmammapåny Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 jeg har valgt emmaljunga edge duo. Synest den er veldig fin, og har en rekke praktiske funksjoner. Det er en stor og tung vogn, men med det været som er her på traktene så er jeg avhengig av en stor bag med mye "polstring" rundt babyen så den ikke fryser. Det er jo ingen "kjøpesentervogn" men det er heller ikke det jeg trenger. Jeg må ha en vogn som er god å trille i både regn, snø og sol. God både på humpete grusvei og på asfalt. Bor ikke akkurat i byen så at den tar stor plass på fortauet er heller ingen problem, da jeg har fortauet stort sett for meg selv uansett;) Viktigeste er å kjøpe en vogn som passer til ditt bruk. Å kjøpe en STOR vogn som du skal inn og ut av bussen/trikken med i storbyen er vel ikke akkurat praktisk. Da bør du nok velge noe annet enn emmaljunga edge iallefall. Men det er iallefal den PERFEKTE vogn for mitt bruk:)
Blue Lady Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 jeg har hatt duo edge, men den er så tung! sportsvogna veier 20 kg. Ungen 10, stellebag 2 kg = 32 kg og drasse på!!! bekkenet mitt skriker bare av å tenke på det i alle bakkene her jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå