happy22 Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 jeg har ei lita jente på 4 mnd som ikke tar puppen lenger, har ikke så mye melk så må gi henne morsmelkerstatning har egentlig vært vrldig sløv med og gi henne pupp men nå vil jeg amme henne lengst mulig, er det noe jeg kan gjøre for og få opp produksjonen igjen? flere som har hatt det sånn hva gjorde dere? håper noen kan gi meg noen gode råd, trenger det maria
MammanTilGullene Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Det går fint an å øke melkemengden. Gi bryst hver 3 time, evn pump deg. Gjør det også en gang i løpet av natten. I løpet av noen dager vil mengen ha økt betraktelig. Hvis hun ikke vil ta bryst lengre må du kanskje lirke og lure litt. Hvis hun suger veldig kort, kan du pumpe litt etter hun er ferdig. Ammehjelpen har masse gode råd. Send dem en e-post, eller ring en av dem. ammehjelpen.no. Jeg hadde problemer selv. Både med mengde og at hun ikke ville ha bryst lengre. Men med en real innsats så gikk det. Å nå elsker hun pupp igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå