Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hatt ikm for 17 dager siden... men den har ikke vist seg enda,,, har tok en test idag faktisk, men den var negativ,,,,, merkelig... skulle det ikke slått ut til nå kanskje??

jeg føler meg så elendig,,, er ekrstremt trøtt å slapp,, på dagen, kvelden er jeg såå våken..har smerter nederst i magen, bytter litt på begge sidene... dette er ikke hele tiden, det kommer å går.... har ofte hetetokter.. vet ikke helt åssen halsbrann føles hehe.. men føler jeg har litt vondt i halsen, sånn rett før halsbetennelse liksom, men har hatt det en stund.,,,,

vondt i ryggen, men ikke helt nederst i korsryggen... MEN, jeg har IKKE vondt i puppene, bare litt ømme brystvorter, mest høyre.. er d mulig?

noen som kan være såå søte å snille å hjelpe meg.. eller hva dere tror.... rart at testen ikke slo ut liksom ass...

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må få med det at, jeg har en rar følelse der nede.. litt sånn prikking av å til.... og har hatt utflod hele tiden.. vært litt blanding.. noen dager akkurat som melk, andre dager litt mer tykkt å hvit... og noen som vet når man f.eks kan kjenne livmoren utenifra??

Skrevet

Hadde en vennine som fikk posetivt test 19 dager etter ikm. så det kan skje samme hos deg og . hun testet flere ganger uten å slå posetivt, men på dag 19 fikk hun.lykke til.

Skrevet

det kan ta såpass lang tid ja.....

ja da får jeg jo bare krysse fingrene å håpe på det beste jeg da.. hihi...

men lurer på om jeg skal ta en tur til legen imorgen, han kan finne ut av det med en ultralyd kan han ikke?

Skrevet

du lille, å synes jeg du skal bestille en time hos legen jeg.

ikke for at det er noe galt, men der har de sånne flotte blodprøver som forteller masse om hva som skjer med kroppen din.

er uheldigvis noen som faktisk ikke får utslag på disse grav. testene, selv om de er gravide

*krysser fingrene for at det er det som skjer med deg*

uansette r det jo godt å få sjekket at alt er i orden.

Lykke til :)

krysser alt jeg har for at det er en spire som fikk tanta til å dra på ferie ;)

Skrevet

hehe... det skal jeg ta å gjøre.... men vet at ikke det er noe "galt" for ikke så utrolig lenge siden jeg var hos legen å tok endel tester... men man kan jo aldri vite.... håper det er en liten baby... :):)

takk takk :)

Skrevet

bare hyggelig det :)

sov godt i natt da ;)

Skrevet

Er spent på imogen hva resultatet blir..... så kommer vel til å bli en urolig natt...

i like måte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...